V-strom riders

V-strom riders

Medlemmer: 60
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk skifte og holdbarhed
  • #1   2. apr 2007 Hejsa
    Tja jeg kørte ca 12000 på bagdækket og ca 13500 på fordækket (første sæt).Cyklen har nu kørt 25500 km så nu trænger bagdækket igen, over vejer lidt Bt 21.
    Henrik W

• #2   2. apr 2007 BT 21 =Bridgestone BT-21 Battlax

• #3   2. apr 2007 Kørte ca 19.000 på originalsutterne, men så var især bagdækket også træt. Stadig lovligt, men blødt på midten og træls at køre på. Har skiftet til Michelin Pilot Road, som jeg er glad for.

• #4   3. apr 2007 Hvor har i købt jeres dæk og til hvilken pris?

• #5   11. apr 2007 Jeg har lige bestilt bt020 hos Roberts mc på als.
    kunne desværre kun få bt 021 til baghjulet de arbejder dog på at få lavet et der passer på forhjulet også så vi må vente lidt inu indtil de er klar.
    Hvis man kikker lidt på vores naboer (Tyskland) ja så er det kun BT 020 der er godkendt til Vstromen endnu af gade dæk.
    Snakkede lidt med en makker jeg har i Tyskland der kører med BT 020 på sin DL 1000, han kan slet ikke få armene ned igen efter han har skiftet til dem,som han sagde de sidste 10 mm på bagdækket bliver også slidt nu !
    Prisen kender jeg først når de er monteret,men jeg vender lige tilbage med den.
    Henrik

• #6   16. apr 2007 Prisen blev 2430 inkl. montering(jeg afmonterede selv hjulene)om det er billigt ved jeg ikke ?
    Henrik

• #7   16. apr 2007 Betalte lidt under 1375 kr inkl forsendelse for Michelin Pilot Road for og bag hos mynetworld.com. Skiftede selv.

• #8   25. maj 2007 Hejsa.

Så fik jeg købt nye sutter. Det blev til pilot road, leveret til døren for 1453kr. Kan ikke være bedre. Min mekker ville ha 2800 for det samme. Får dem skiftet hos Jacob nede i haslev. Virker som en fin fyr.

Tak for hjælpen og diverse råd.

/risum

Kommentér på:
Dæk skifte og holdbarhed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce