{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

en dryppert {{forumTopicSubject}}

..Ja rolig nu.. det er mine overløbslanger der( nok ik bare drypper ) men nermest løber....
det stopper når jeg slukker benzin hanen .. men starter igen når jeg tænder den
problemet er små løst med et buk på hver overløbslange
men det er jo uholdbart

Men en nabo til mig fortæller at det sagtens kan være svømmerventilen .
er det korrekt at det er den der lukker når svømmerhuset er fyldt????

og fluks kigger hobby mekanikeren jo i sin Haynes manual .. men du altforbarmende . det ser godt nok kompliceret ud....

er der nogen tøffedyr her inde det er super til den slags....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en dryppert
  • #1   15. apr 2007 Det lyder som om dine svømmerventiler ikke lukker. DVS at når der er korrrekt benzinstand i karburatorerne, enten flyder svømmerne ikke frit, og kan derfor ikke lukke ventilen eller også flyder svømmerne , men ventilens bevægelige dele lukker ikke rigtigt.

    Det allerletteste du kan prøve er, at tage en skruetrækker og banke forholdsvis fast på siden af svømmerhuset. Er du heldig, kommer svømmerne til at flyde frit, og lukker dermed ventiler. Lykkes dette, så hæld noget "fuel system cleaner" i benzinen og kør en god lang tur. ER du heldig, er dette løsningen!

    Ellers køb en dåse Diesel/benzinstart, af med karburatorerne, skru svømmerhusene af, pas på alle pakninger og kig godt på smådelene. Pil dyser ud som vist i din haynes manual og tage svømmerne forsugtigt ud - også vist. Skil evt svømmerventilerne af også.

    Herefter sprøjter du alt igennem med diselstart, og blæser svømmere og svømmerhuse igennem også.

    herefter skruer du de rene dele sammen igen og sætter alt på plads.

    Jeg ved ikke hvordan det er lavet op din cykel, men det kan være et synkroniseringskabel mellem dine karburatorer. Er der det, så tag dem af samlet uden at stille på kabellængder for hverken synkroniseringskabel eller gaskabler. Så slipper du for at skulle synkronisere dyret. Lykkes det ikke, så har jeg en Carbtune!

    God arbejdslyst!

    .


Kommentér på:
en dryppert

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce