{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mit nye legetøj (quad)
  • #1   24. apr 2007 hey Rasmus .. ja hved ikke med Quad .. men med sm har det alle dagen været super hårdt ... alle som aldrig har sat deres ben på en Motorbane .. ved ikke hvor hårdt det er .. så ja jeg kunne godt tænke mig til at den trækker lidt i armne ;o)

• #2   24. apr 2007 den er vild, uden tvivl. jeg købte den uden at ane om det var mig, men det var lige mig. har eller kørt motorcross i 10 år i mine yngre dage, og frygtede at det ikke ville passe mig. overvejer at køære lidt motard på den også smiley

• #3   24. apr 2007 ja har selv Kørt mange år Sm (Motorcross ) .. men det er mit første år som Motard ejer .. glæder mig .. er ikke et sekund i tvivl om at det er lige mig ;o)

• #4   24. apr 2007 duken er vel i den motard kategori, og helt ening det er og mege sjovt. forstår ikke det med en race maskine til lande vej, man kan kun køre stærkt (det må man ikke) og så er de fleste danske vje alt for ujævne til at side på sådan et hakkebræt.tard... der har man det bare sjovt hele tiden. min mening og jeg er sikker på mange deler den med mig i denne gruppe.

Quad, der er hjerne bare 100% langt væk, når man sider på den. Alex: du kender det fra motocross smiley

Alex: skal du til at køre løb, og være med i DMU eller er det gade sjov, lige som mig?

• #5   24. apr 2007 min Motard er kun som en Gade -Bandit men Alle dem som har set min Ktm .. fatter ikke at sådan en Maskine har Kostet mere en 20.000 .. de synes det ligner en Thansen Cpi .. men som gammel Crosskøre er det klart min stil .. men Piger osv.. er jo mest til ja suzuki Sv og alle de andre japser racer

• #6   25. apr 2007 hehe ja, jeg har samme problem med min kæreste.... neeeeej se en rigtigt motorcykel ( jasper cykel)

• #7   25. apr 2007 Jeg kender også godt det med kæresten. min cykel er bare et stankelben.. men en rigtig cykel er med fuldkåbe 4 cyl eller 2 (ducati) og fuldkåbe.. men jeg siger en cyl er mere end rigeligt ; )

• #8   26. apr 2007 ja var på min Jomfru tur på min igår .. og må sige at de 60-70 heste den har til de 112 kg tørvægt mhhhh det kommer nok til at tage nogle mdr inden at jeg kan tæmme dem .. for satan den vil frem .. går rent på hjul i 3. så jeg kunne aldrig finde på at lad nogen prøve den hvis de ikke havde Motorcross erfaring eller noget anden erfaring fra sammen type kværn .. for lige pludselig så tager fanden ved den .. ;op men det kunne være sjovt hvis vi kunne arangere et lille træf

• #9   26. apr 2007 ja, det lyder som en god ide... tænkte på at finde et motardløb på sjælland at samles ved!

• #10   27. apr 2007 Kunne være sjovt at mødes og dele lidt KTM erfaring, på et ell. andet træf.. Er selv ny, hvad KTM angår. Har kørt Offroad siden 88` på div. maskiner bl.a. i off-roadklubben smiley Men supermoto trækker sq lidt, har dog ingen planer om selv, at køre løb...

Kommentér på:
mit nye legetøj (quad)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce