1.156 visninger
|
Oprettet:
snart klar til vejen..... {{forumTopicSubject}}
så fik jeg den synet og toldsynet, uden nogen anmærkninger :-)... så mangler jeg bare de ca. 15-18000,- til afgift...... øv øv...... skulle gerne ha solgt min PGO T-REX snart hehe
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
snart klar til vejen.....