943 visninger
|
Oprettet:
Nogen som var på Kajen i dag ?? {{forumTopicSubject}}
Altså Langelinje .. det blev jo super godt vejr hen på eftermiddagen ;o)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Nogen som var på Kajen i dag ??