BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
900 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

AKUT behov for hjælp med GSF650BANDIT AKUT behov for hjælp med GSF650BANDIT

Min bandit gidder ikke starte!, jeg har været ved at rode med ledningerne omme ved baglygten, jeg har mistet et "blændæksel" til et firkantet stik med 4 ben i, er det derfor den nu IKKE gidder starte, starteren roterer fint...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AKUT behov for hjælp med GSF650BANDIT
  • #1   19. maj 2007 Nej har prøvet, starteren roterer også fint..der er ingen gnist på tændrør

• #2   20. maj 2007 Det er et godt spørgsmål, men prøv at se sikringerne efter, så vidt jeg husker sidder tændingen og noget af lyset sammen på den samme sikring.

• #3   20. maj 2007 Hej BANDIT ejere... HJÆLP mig..

Jeg har været så genial (NOT!) at smide et dæksel til et lille firkantet stik (ca 0,75x0,75cm) væk, dette stik sidder omme ved baglygten, det kommer 4 ledninger ind i stikket og det er så "hattet" jeg mangler...

Er der derfor den nu ikke gidder at starte? gør mig den tjeneste, brug 2 minutter!, gå ud til jeres dejlige maskiner, pil denne "hat" af på stikket og se om den gidder at starte... Hvis jeg bare finder ud af det er derfor køber jeg en ny "hat", men hvis det ikke er derfor sover jeg nokm også dårligt i nat smiley

PLEASE........PLEASE

Mvh

Rasmus

• #4   20. maj 2007 Hej rasmus.

kan vi ikke få et billede af det der lille stik, syntes ikke lige der skulle sidde noget lille "dæksel" på noget stik der omme ?

• #5   20. maj 2007 Som Morten skriver, send et foto , kan heller ikke finde noget dæksel !! hvor i øst jylland bor du ?
    Hilsen Keld.

• #6   20. maj 2007 Jeg har netop fået af vide at det er derfor den ikke gidder at starte....
    Jeg vil sige tak til at som har brugt tid og energi med at hjælpe...

Kommentér på:
AKUT behov for hjælp med GSF650BANDIT

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce