{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

MC tøj {{forumTopicSubject}}

Hej alle tøser.

Jeg er kommet i den heldige situation, at jeg har fået købt mig en motorcykel og skal snart til køreprøve. :o)

Til gengæld har jeg ikke fået købt mig noget mc tøj endnu! Har ret svært ved at vælge mellem tekstil og læder. Har fra starten været antilæder men fik alligevel prøvet én jakke som bare var super super cool!

Så mit dilemma er egentlig, at jeg nu godt kunne tænke mig læder jakken, men absolut ikke er fan af læder bukser. Synes jo heller ikke at skind jakke og tekstil bukser går hånd i hånd. Er der nogen som evt. har haft samme overvejelser og som måske. har fundet en løsning?

Eller er der nogen som kan anbefale et sted at købe mc læder tøj i Københavns området så jeg måske kunne finde et par læder bukser som ikke er så "rocker" agtige som jeg forestiller mig de kan være...???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC tøj
  • #1   8. jun 2007 Hejsa

    Jeg er enig med Dorthe.... Jeg har også Rukka Textil ... De laver noget meget praktisk tøj.... og det behøver ikke at være direkte grimt... Dog synes jeg oså at læder ser federe ud. Jeg har endnu kun textil og har tænkt mig at købe læder når pengene engang er til det...

    Mange har begge dele da der jo er fordele/ulemper ved begge dele.

    Hvad du vælger kommer an på dit brugsmønster. Skal du bruge biken som transportmiddel på trods af vejr og vind så er der ingen tvivl - tekstil... Er du derimod kun til super sommervejr hvor der ingen risiko for regn er - så er læder ok...

    Jeg ville helt klart vælge tekstil som det første sæt... det er noget mere praktisk... læder kan altid komme senere smiley



  • #2   8. jun 2007 Ja nu har jeg både textil og læder... og jeg syntes så absolut læderet er det mest lækre at bruge når man kører. Det sidder perfekt og der er ikke noget der blafre eller lignende... dog skal man have regnetøj med hvis der er lovet regnevejr og det er nok det eneste minus jeg har til det. Mit lædersæt er todelt men lynes sammen i livet så man "ikke går fra hinanden" hvis man skulle komme ud for et styrt.
    Mit textil bruger jeg i foråret da der jo er foer indeni det - og hvis jeg skal ud og kører en tur hvor jeg ved at der er stor sandsynlighed for at det kommer til at regne..
    Når du står og skal vælge et sæt - så tænk på hvilket vejr du kommer til at kører i: altså daglig transport - vælg textil men hvis du kun skal kører som "hyggekører" så er læder da også en god mulighed men husk du skal også købe regnstøj...
    Ellers er det bare ud og prøve de forskellige mærker der er og finde det du føler dig bedst tilpas i og som har den sikkerhed med bestyttelse som nu engang er nødvendig (syntes jeg) når man skal kører mc... Det er svært at råde til det ene eller andet - for det er jo også en smags sag men jeg hælder til læder.... men vælg hvad du selv brænder for....
    Håber dette hjalp bare lidt - ellers er du nok bare blevet mere forvirret og det vil jeg da beklage... Håber du finder noget som du bliver glad for...


  • #3   8. jun 2007 Hmm...jeg kan godt høre jeg skal ud og prøve nogle flere forskellige modeller... :o) Mit problem er bare, at jeg gerne vil have den læderjakke jeg fandt, men er ikke så vild med læderbukser.

    Det ku være jeg bare skulle købe lidt af det hele... :o)

    Dorthe: god ide med at købe tøj i Sverige - det er da i hvert fald værd at undersøge. Tak for tippet... til jer alle 3... :o)



Kommentér på:
MC tøj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce