M-C800

M-C800

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Har i...... Har i......

lavet om på jeres cykler, -eller har i planer om...?

Jeg vil selv have en anden udstødning på, her i løbet af sommeren.... jeg vil prøve at finde en 2in1, men syntes at de er svære at finde.
Så skal jeg have skiftet spejle + div andre små lir ting.

Sænkes...ja måske...vil gerne lige høre andres erfaringer først..

Er det virkelig nødvendig med rullefelt osv, efter man har skiftet udstødning og luft filter...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i......
  • #1   8. jun 2007 min har v og h potter, det lyder smukt, overvejer at sænke den bagtil, fremflytter, og ikke mindst en plov, der er vist nok en i gruppen der har sænket den.

• #2   8. jun 2007 Brian.....Jeg har oz kigget på V&H potter....de har lavet en fed 2in1....kan bare ikke finde ud af om den passer til vores model.........Ja plov kunne se godt ud....

• #3   11. jun 2007 ole ....det der power pack, hvad er det. og hvor har du købt den sænkningssæt? ændrer det meget på køreegenskaberne? og hvad måte du af med for det sænkingssæt?

• #4   12. jun 2007 arrgh, corbonnen er ikke lige mig, men kan godt li den læder tank beskytter du har på, ik a det ser godt ud, men det er super nyttigt, du er meget velkommen til at kigge forbi eller omvendt i løbet af sommeren, så kan vi få en bajer og en sludder, jeg er fra korsør hvis det har int
    jeg hentede min 800 den dag jeg fik kortet, så jeg er i forvejen godt tilfreds med poweren

• #5   12. jun 2007 hvornår får du power packen på, så ku vi jo lige prøve at køre side om side og give gas. ku være fedt, men den skal vel krydres med nye potter for rigtigt at give noget ikk?

• #6   12. jun 2007 ja og så især i dette vejr, held og lykke

• Helmut H
    Helmut H Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 2
    #7   12. jun 2007 Hej Ole, jeg monterede Silvertail og powerconverter sidste år og vil lige hilse og sige at, jo der er mærkbar forskel og sidst dystede jeg en VL 1500, han forblev i mine bakspejl, he he.

• #8   13. jun 2007 Det er sq i orden det der.....Fed hjælm...
    Hvor har du fundet det der carbon afdækning....

• #9   24. jun 2007 hey ole. det der power pack, hva er det for noget? Hva gør det ved MC'en?
    Hva ligger det i pris mæsigt og hvor kan jeg evt købe en?

Mark

Kommentér på:
Har i......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce