Yamaha R6

Yamaha R6

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

R6 (2000) Service og Karb. probs? R6 (2000) Service og Karb. probs?

Har jo en fin R6 fra 00. Den skal ifølge servicebogen overholde sit 30.000km service.

Der skal den ha skiftet olie ved jeg. Men hvad ellers? (Den sku efter sigende ha fået stort service her ved 24.000km ifølge den forrige ejer - Så kan ikke være det store der skal laves?)

Synes også gassen driller lidt, den reagerer fint når du skal køre, men når du skal tage gassen af er den langsom eller der er forsinkelse på at den reagerer.
Nogle gange kan det under kørsel også mærkes som om den hakker en smule.

Har jeg ret i at det er karburatoren? Eller?

-Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 (2000) Service og Karb. probs?
  • #1   12. jun 2007 Fedt Poul.

Du kan evt. smide den på lv5a (@) dmusyd.edu

() sat så der ikke er bots der stjæler min mail - Hader og få sendt spam.

Tak for det.

• #2   12. jun 2007 Har en Micron potte på.. Den sku være dyset ind med den...

Men den sku ha fået stort service 24k... Har dog ikke fået svarfra den tidligere ejer om Karbs blev kigget efter der og ordnet.. Synes det er underligt hvis der er problemer med dem efter 7000km dog.. smiley

• #3   12. jun 2007 Ja, det fik jeg også at vide af Vordingborg MC (dem der har skruet på den her på det sidste)...

Fik også at vide at jetkit + KN på lige vores model var fyfy.. Ihvertfald hvis man skal ha den til at gå ordentligt..

Har lige skrevet til den tidligere ejer, hun ved ikke om karbs blev kigget efter.. Men må bare betale mig fra det jo.. Så nemt er det.

• #4   12. jun 2007 Har jeg ikk lige kigget efter. Må jeg sku indrømme..

• #5   12. jun 2007 Ja - Må jeg lige finde ud af.. Det kan jo ik gå andet end galt.. Har vist også fået solgt min gamle kværn. Så halvdelen af cyklen er snart betalt af... Lækkert når der kun er vedligeholdelse at tænke på..

• #6   12. jun 2007 Hmm, helt billigt er det ikke.. Dog skal du ikke ha kigget på dine ventiler.. smiley
    Det er jo først ved 24k.. Se - Det ku ha været meget værre for dig.

Min har stempler hele vejen op til nu - Så den kan lige så godt få et til.. Burde sådan set købe en gammel cykel til alt min pendling..
    Har fanme smidt 6000+ km på cyklen siden starten af Marts.. :S

• #7   12. jun 2007 Jeg ved det ikke hvis jeg skal være helt ærlig.. Kommer jo an på hva der skal laves til det service..

• #8   13. jun 2007 Så er den hentet.. Takker Poul

Kommentér på:
R6 (2000) Service og Karb. probs?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce