GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Begrænsning gsxr 250 Begrænsning gsxr 250

Jeg kom til at undre mig over hvor filan begrænsningen sidder på min motorcykel... for da jeg havde kaburatorerne af så jeg ikke nogle begrænsninger i luftfilteret eller indsugningerne.. ?
Nogle som ved hvor de sidder ? for kan være de mangler i min ? den kan ikke køre over 150 km/t så de sku vel gerne sidde i..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsning gsxr 250
  • #1   21. jun 2007 Det er 4 skiver, der sidder i indsugningsgummierne. smiley

• #2   21. jun 2007 mm det der sidder imellem kaburatorne og cylinderne ikk ?
    for kiggede jeg ind i og ku sku ikk se nogle.. smiley
    men er måske bar mig...

• #3   21. jun 2007 jamen du må alligevel ikke køre mere end 130km/t i danmark jo;)
    men jo som Simon siger, de skulle gerne sidde ved indsugningen..

• #4   21. jun 2007 nå oki... men det var nu heller ikke for at pille dem ud...
    kom bare lige til at tænke på det... for havde nemlig haft kaburator og luftfilter af og havde kigget ind i indsugningsgummierne... smiley og så var det her bagefter jeg undrede mig over hvor mon begrænsningerne mon sidder... smiley

• #5   21. jun 2007 min mening.. find dem og få dem ud! så hurtigt kører den ikke i forvejen, så med drosling må det da være små kedeligt.. smiley

• #6   21. jun 2007 narh det gør nu ikke mig noget... som du selv skrev må man jo max køre 130 i danmark... og køre jo aldrig på motorcykel så går nok...
    det undrede mig bare med hvor de sad... men nu ved jeg det da..

• #7   21. jun 2007 okay.. tja, men tænker nu mere på optrækket, alligevel intet at hente på en 250er mht topfart jo.. smiley
    mener du med "køre aldrig på motorcykel"?

• #8   21. jun 2007 heh det mig som sidder og sover... smiley klokken er ved at være over en gammel dreng som migs sovetid...
    mente motorvej... smiley

• #9   21. jun 2007 hah.. okaj.. syntes nu bare det er så kedeligt derude også.. eller køre ca samme tempo om det er på motorvej eller landevej.. for den sluger sgu for meget benz over de 11-12000omd

• #10   21. jun 2007 jae den sårn set meget økonomisk indtil man rammer 100 km/t... men så går det godt nok også hurtigt med at bruge benzin... med en almindelig halvfrisk kørsen køre jeg 13-15 litteren men sker da jeg køre 20 km litteren.. smiley

• #11   21. jun 2007 tror sgu ca jeg ligger på 10km/l smiley men køre en del bykørsel, og ikk så tit jeg bare ligger på en lige landevej.. er ude på de små veje, og når der er mange sving må man jo gasse op og ned konstant, så det bruger sgu en del!

• #12   21. jun 2007 hehe joe har du helt ret i.. smiley sker da også man kun køre 10 km litteren... smiley specielt hvis man ude og køre en smule friskt på småveje og sårn.. smiley eller har kæresten med bagpå... smiley

• #13   21. jun 2007 ja, så sluger den godtnok, når man har en bagpå.. m.m. man finder en lille sag.. smiley men havde en af mine venner bagpå, og han vejer vel 80, så skulle jeg jo lige vise at sån en lille 250 godt kan rykke sig.. så den blev hevet godt op i omd, der forsvandt godtnok hurtigt en del benz.. men utrolig nok fik jeg den op på omkring 150.. med en bagpå, sgu godt klaret af min lille gixxer..

• #14   22. jun 2007 det sku ganske udemærket klaret..
    min kæreste vejer nu ikke 80 kilo men med hende bagpå kan den ikke køre mere end 130 og helt ikke mere end 120.. smiley
    så den begrænsning spiller vidst ind igen der..
    men for satan optrækket bliver dårligt med en bagpå..

• #15   22. jun 2007 yep gør det sgu.. tja, tog den også ret højt op i omd, tror til omkring de 15k før jeg skiftede gear, især før 6gear, da den har svært ved at komme op i fart der.. dog skal det jo også siges(efter min mening) at man har en mere opret sidde stilling når man har en bag på.. så vinden spiller nok også meget ind!

Kommentér på:
Begrænsning gsxr 250

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce