{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

balanceaksel {{forumTopicSubject}}

hej jeg er ved at fjerne balanceakslen på min turbo motor er der nogen der har erfaring med dette ?

mangler : et stk plejelstang
fire stempler med cylinder
og en gearkasse tille min zzr 1100
er der nogen der har noget?

jeg vender tilbage når jeg har fået den aksel ud, med en lille beskrivelse af hvordan det gøres.

mvh flemming

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  balanceaksel
  • #1   28. jun 2007 Kan godt være jeg spørger dumt, men hvor vil du have den af ?

• #2   28. jun 2007 hej bo
    intet dumt spørgsmål!
    en 4række motor motor er jo ikke i balance, og køre ikke så jævnt som en 6 eller otter motor , det har man så forsøgt at jævne ud på ved at montere en aksel med vægte på inde i motoren der rotere med det doppeltet omd tal af krumtappen.
    ved at fjerne den slipper jeg af med ca 1,5 kg roterene vægt der skal accelereres hver gang motoren tager omdjejninger .

resultat: en motor der køre lidt mere uroligt i tomgang.
    men som er meget mere omd villig.
    2 til 4 hk frigjort til bag hjulet.
    ingen gyroskobisk virkning fra roterene aksel .

hilsen flemming

• #3   28. jun 2007 Køb en større motor Flemming.. ;P *GG* Så er du ud over det.... ps... Jeg har solgt min ZX10 motor i aften til en heldig køber med 5k på lommen.......

• #4   28. jun 2007 jaja søborg de 150ccm du har mere betyder ikke så meget når der ligger en 1,1 bar tryk bag indsugningen!
    figter er for bøsser.
    smiley

• #5   28. jun 2007 Ok, 2 hk mere på baghjulet lyder jo ikke af så meget. Jeg vidste godt hvad en ballance aksel var, men ikke hvorfor du ville fjerne den smiley

Men det må da give en del for hvor hurtig den kommer i omdrejninger...

• #6   29. jun 2007 Tja det da muligt at "figter" er for bøsser, skal jeg ikke kunne sige, for aner ikke hvad det er??? ;P Men alle ved at FIGHTER's er rigtige mænd med hår mellem tænderne (Undlader at nævne det mellem benene her ;P).... Turbo er for folk med for meget tid og lyst til at skrue!!! Køb da en Harley!!!! *ROFL*

Kommentér på:
balanceaksel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce