*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zx6r
  • #1   1. jul 2007 Satme ikke støtte mc master med den betjening de har.. Okay Frankies bliver det Takker

• #2   1. jul 2007 Århus Scooter er også kawaforhandler.
    Har selv lige købt olie og filter til min. (ZX9r) og de havde filteret på lager.

• #3   2. jul 2007 Ja hvis jeg skulle vælge mellem de tre forhandlere der er nævt her - ville jeg helt sikker vælge Århus Scooter...
    Mc Master.... ja dem mener jeg ikke man kan stole på. Jeg har nu hele to gange haft noget i ordre hos dem - men de overholder ikke leveringstidspunktet... ja man kan endda ringe til dem mange gange hvor de lovet at finde ud af noget og ringe tilbage... men jeg har endnu ikke hørt fra dem - men vil de ikke sælge noget så er der da heldigvis andre der gerne vil have mine penge og det har de så fået. Jeg syntes IKKE jeg har fået en ordentlig behandling dernede så der handler jeg slet ikke længere.

• #4   2. jul 2007 Tak vibeke... Syntes de er lidt høje i røven der nede. Kom der ned (Uden mc) og gik og kigget lidt. stod så og kiggede lidt på samme model som min egen så kom ham ejeren tror jeg.. og sagde "jah det er en fin cykel" da jeg så sagde jeg havde samme model sagde han ja vel uden afgift. Og nej det var det ikke. Så gik han bare..
    Kan godt være man ikke går pænt klædt og ikke har en 500000 kr bmw men man har sgu krav på ordenlig service..

• #5   2. jul 2007 Hey Martin ...
    rydbergsmc kawa forhandlere

www.rydbergsmc.dk

vh. Martin

Kommentér på:
zx6r

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce