{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Ny MC sms/tlf tur liste. {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har lige lavede dette indlæg på Øresundsdebatten og vil lige høre jer om I også er friske på at jeg ligger jer på samme liste. Vi har jo allerede så småt gang i det men jeg mangler jo så lige et par e-mail adresser fra jer. Jeg vil også gerne lige have jeres tilladelse før jeg gør det. Kan i ikke sende jeres informationer til neden stående e-mail adresse.
Jeg vil prøve at arrangerer nogle ture her den kommende tid så vi lige kan hilse på hinanden. Jeg tror at man lige skal kende hinanden bare lige lidt før en at man vil begynde denne liste.

--------------------------------------------------------------------
Jeg tænkte at jeg ville lave en tlf/sms liste med danske mc'er i Sverige.

Årsagen er at jeg syntes at der mangler en mulighed for hurtigt at kunne etablerer en Mc tur.
Normalt skal en sådan tur jo planlægges nogle dage i forvejen hvis man bruger dette medie. DMI/SMHI og vejret kan man jo heller ikke altid regne med eller planlægge.

Jeg ved ikke om I syntes det er en god idé men det er jo op til jer om i vil være med.

Dem der vil være med på liste får naturligvis en kopi af listen på mail. Når listen blive opdaterede så sender jeg en ny kopi ud til alle der er på listen.

Jeg syntes ikke at listen med vores tlf. nr. skal ligge online derfor kun på mail.

Listen kommer til at indeholder følgende information.
"Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn".

Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail " treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste"

Mvh
René
--------------------------------------------------------------------


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MC sms/tlf tur liste.
Kommentér på:
Ny MC sms/tlf tur liste.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce