BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Hvor mange medl. er vi i Esbjergomr.? Hvor mange medl. er vi i Esbjergomr.?

Hejsa

Jeg er ved at ta kørekort til mc, skal til teoriprøve på onsdag kl 8.30 i Esbjerg. Køreprøve er der ikke dato på endnu

Jeg har indkøbt en cykel, som står og keder sig i garagen. Udstyr er også købt, så jeg venter som sagt kun på køreprøven, så er jeg klar til kørsel. Nogle dage har jeg tidligt fri fra arbejde eller afspadserer og har derfor mulighed for småture i området. Derfor ku' det være rart at ringe eller sende en sms til brødre og søstre herinde fra, til køreture eller en sludder om div. på fx cafe eller lign.

Når jeg får kortet, har jeg plan om et roadtrip gennem Jylland mod nord, på en forlænget weekend. Den løse plan er overnatning på fx B&B, men andet kan også komme på tale fx hotel eller lign. Jeg er ikke til telt, da jeg har astma og ikke tåler klimaet i et sådant. Jeg er også kommet i den alder, hvor lidt luksus ikke er af vejen :).

For resten bor jeg i Esbjerg N. Der har jeg også en garage, dog uden strøm, men stedet bruger jeg til "nuseri" med cyklen og div. Andre er også velkommen.

Hilsen
Palle
pallelykke@hotmail.com (msn)
palle@vkv.dk (mail)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvor mange medl. er vi i Esbjergomr.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce