{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

søby d. 26 juli {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger, da vi nu har meldt os ind i denne ZZR klub/gruppe, hvad så med at få lidt gang i gruppen, jeg syntes indslagene kun er at finde på mcgalleriet`s forum, måske er det fordi vi ikke rigtig kan komme i gang, så her er et forslag, mød op til søby traf d. 26 Juli, traffet starter kl. 18 og slutter kl. 22.
Trine har tidligere skrevet om traffet, tid og sted, og jeg indsætter billeder fra traffet lidt senere.
Jeg kender en del der er med i forskellige grupper, og de kan finde ud af at mødes, og kontakte hindanden ang. deres maskiner, hvorfor kan vi ikke ????, vær med til at lave dette lille problem om, og mød op til traffet, jeg prøver at få lavet en lille plads til os på stedet, mere info følger på et senere tidspunkt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søby d. 26 juli
  • #1   11. jul 2007 Det lyder faktisk ikke helt tosset... jeg er børnefri denne uge, men skal arbejde.. Kan måske lure mig til at smutte lidt før.. og så er der jo selvfølgelig lige vejret.. men mon ikke det snart bliver bedre.. Kan jo da ikke blive ved på denne måde....
    Kom frisk allesammen.... ( er det ikke sådan, det er cool at skrive.. noget ) HIHI...

• #2   11. jul 2007 sådan susan, det er da godt at du har flere no.... end drengene, som ellers råber og skriger på at der skal ske noget. jeg har bestilt godt vejr den dag, høj sol og gode varmegrader, så ingen undskyldninger.

• #3   12. jul 2007 Jamen jeg kommer da også, hvis det selvfølgelig ikke står ned i stænger.... Glæder mig til at møde dem som har lysten til at komme... Måske vi skulle følges Susan...? Regner med at jeg også lokker Bo med ( Min kæreste )

• #4   12. jul 2007 BO... ??? din kæreste ????? Har jeg hørt om ham...??? HIHI... Jo, det kunne være hyggeligt.. Jeg er klar..
    Kan være jeg spørger ret dumt lige nu.. men Søby... Hvilken én af dem... ??? Der ligger jo ret mange rundt omkring i det ganske danske land... Men jeg er klar uanset, hvor det ligger.. Har jo været Limfjorden rundt.. kan klare lidt af hvert nu... Ikke Trine... ?? smiley

• #5   12. jul 2007 Susan det ligger ved Herning... Det skulle være vildt godt smiley
    Ja Bo ham kender du vidst alt for godt, hihi smiley

• #6   13. jul 2007 NNNNÅÅÅÅÅÅRRRRRR... HEDE BO... Jo ham kender jeg jo godt... HIHI...
    Jamen, OK... Turen er skrevet i kalenderen.. og jeg er klar... Herning ligger jo lige om hjørnet, når man tager Kawa´en.. smiley

Kommentér på:
søby d. 26 juli

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce