{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Ahhh Endelig!!! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vil da lige dele min glæde med mine "med-djurslændinge", over at jeg nu har fået min spritnye Hyosung GT 650 R, som jeg hentede hos Bjarne ved Djurs MC i aftes.

Desværre har jeg ikke haft meget tid til at lege med den, fordi vi samtidig havde gæster, og i aften tager jeg til Metallica i Århus, så det bliver weekend, før jeg krydser mine første 100 km. på svinet og eventuelt også får tid til at oprette den på galleriet. Desværre har jeg heller ikke lejlighed til at med virke til Louise H's polterabend, men jeg håber da snart, at vi ses derude.

Indtil videre er jeg bare ustyrligt glad for, at den er min, og hvis nogen af Jer ser en dumt smilende, meget korthåret advokat med en funklende rød MC gøre Djursland usikker i den næste uges tid, så er det helt sikkert mig!!!

YAHOOO!!!!

Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ahhh Endelig!!!
  • #1   13. jul 2007 Jamen du skal da have et stort tillykke herfra... det er jo altid dejligt at få nyt "legetøj"... og selvom det er mange år siden min var ny - kan jeg godt huske fornemmelsen...
    Jeg skal nok hilse hvis vores veje krydses derude... og endnu engang tillykke...

• #3   13. jul 2007 nice. snakkede med ham igår så var det din han samlede igår. jamen velkommen .i klubben
    vi må snart ha et hyo møde her på djursland

• #4   13. jul 2007 Tak for lykønskningerne! Er super glad og VIL bare så gerne ud at køre!!!

Ja, Teddy. Det trækker da vist op til et Hyosung træf på Djursland!

Bjarne er sgu' en flinker fyr. Jeg håber, at det gode samarbejde fortsætter, og at hans nye biks køre godt for ham, for indtil videre har jeg været rigtigt glad for deres service.

• #5   13. jul 2007 ja der sku godt nok kommet nogen på gaden på det sidste. tjeck lige min efter den nye lak. mangler bare et sort stel nu . det er de sidste billeder i profilen . hygge

• #6   14. jul 2007 Tillykke med de nye hjul, og jeg vil give jer ret i at Djurs MC er en fed biks. Jeg var til reception der ude, alletiders arrangement.
    Mon ikke vi skal arbejde på at få en "Djurs" køretur op og stå en gang i efteråret, så vi alle kan mødes og vi kan se jeres nye cykler.

• #7   14. jul 2007 Teddy>> Den bliver flot!!! Er det meningen, at stellet skal lakeres sort, eller joker du bare? Det ku' faktisk være fedt!

Søren>> Jamen, skal vi så ikke tage udgangspunkt i, at det er DIT arbejdsliv, der er mest vanskeligt, så hvis du nu vælger en dato, så finder vi ud af resten?

Allan

• #8   14. jul 2007 ja det er meningen. men nu må vi se til vinter om det bliver til noget. plus jeg mangler at få monteret min streetfigther savkling på bahjulet og ny forlygte og speedometer

• #9   15. jul 2007 Det vil passe fint i min kalender hvis det kunne blive den 25 eller 26 August.
    Vi kunne evt. mødes på Tour Camp'en for det er rimeligt centralt og hvis det er, har jeg en tur rundt langs kysten fra Fjellerup og til Femmøller, ( eller omvendt :o)

• #10   19. jul 2007 Halløjsa Allesammen...

Jeg er MEGET ny i det her forum. Jeg er blevet inviteret ind af Jeres gode ven Allan, og håber selvfølgelig det er ok med Jer andre.
    Jeg har lige siddet og læst nogle af Jeres indlæg, og vil gerne med på en køretur rundt her på djursland. 25 / 26 august lyder pt. fint. Godt nok er den 25 august min fødselsdag meeeeen.......-mon ikke det går.

Henrik

• #11   19. jul 2007 Hahaaahhh!

En fødselsdagstur ku' da være fint!

Endnu engang velkommen til gruppen!

• #12   19. jul 2007 Jamen du skal da have et velkommen til gruppen - og jo flere vi er jo flere ture burde vi også kunne lave..... c",)))

Vi ses jo nok en dag på vejen derude... eller hvis alt går efter planen så sidst i august...

• #13   19. jul 2007 Vibeke >> Det vil jeg glæde mig til. Jeg kender faktisk ikke ret mange herude på djursland som kører mc. Jeg savner da jævnligt en / flere at bruge en masse mc tid sammen med. Min kone har samme interesse. Hun har pt desværre ikke nogen mc, men det kommer HELT SIKKERT igen

Kommentér på:
Ahhh Endelig!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce