BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

River, sten & katte m.m på vejen River, sten & katte m.m på vejen

Hej....
Jeg kørte til Fredensborg i dag. Pludselig lå der en løv-rive midt på vejen !!!! Gab mand... Det havde ikke været fedt at køre hen over den.... Jeg vendte om og samlede den op, midt mellem mylderet af biler, der bare kørte udenom i det kaos der nu opstod pga. riven.

Er der nogen af jeg der har prøvet at ramme forskellige ting på vejen under kørslen.... Tænker på katte ell. fugle eller tabte ting der ligger og flyder....??

Kan man undgå og ryge af helvede til, hvis man påkører en kat....? Eller kører man bare hen over den ???

Hilsen Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  River, sten & katte m.m på vejen
  • #1   31. jul 2007 Det lyder for sindsygt... men jeg har "kun" været udsat for sten, grus, sand og korn på vejen... Det kan også være nok til at få hjertet til at slå hurtigt skulle jeg hilse og sige!

• #3   31. jul 2007 Jeg tog en Bambi (dog i bil) natten til søndag... Hyl...! Stakkels dyr. Men jeg priser mig lykkelig over det ikke var på Suki'en...

• #4   31. jul 2007 så for noget tid siden i en film et eller andet sted en der kørte et knap så stor bamdi over på mc... han køre bare lige igennem... uden af skvate det lignte at dyret nermset blive klippet...

har dog ikke selv arfaringer med dyr.... men dog en kombi af grus og et svin jeg ikke kente... ja det resultat 3 uger uden mc (heldigvis tre uger med regn)

• #5   31. jul 2007 kender en der kørte over en hund med forhjulet uden at lægge ned bag efter den løb lige ud foran ham. det var en lille cogkerspanier (eller hvordan man nu staver det) og han kom heldigvis ikke mere end 30-40 stykker og der skete ikke noget med hverken hund cykel eller manden heldigvis.

• #6   31. jul 2007 Jeg har prøvet at køre en kat over, dog kun på en ganske almindelig cykel, der skete ikke noget, hverken med mig eller katten, (den løb da ihvertfald som en sindsyg) det rykkede en del i styret, men jeg væltede heldigvis ikke. Men hvordan en motorcykel reagerer kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide..

• #7   31. jul 2007 Robert A
    har du overvaget at tage jagttegn... smiley

• #8   1. aug 2007 Mine erfaringer er mest fugleklatter...men de splintres til atomer og sviner af h til...
    Lærte på køreskolen at man skal holde fast og forsætte hvis man kører ind i et dyr, for at undgå mest skade.

• #9   1. aug 2007 Har ramt 3 balle rockwool, som bygge mand bob valgte at smide af sin trailer da han passerede mig... Jeg kørte omkring 100 km/t
    .
    De 2 første ramte forgaflen, og den sidste fløj henover mig, dukkede mig men ved ikke hvor langt den var fra hjelme...
    .
    Holdte mc på begge hjul, men måtte li sidde lidt i rabatten ti hjerte slog stille og roligt igen..
    .
    Pas på jer selv.
    Nicolai

• #10   1. aug 2007 Har arbejdet med en der ramte en hest klokken lort om morgen ved Bjerre nær Horsens.. han døde sgu smiley så pas på derude !

• #11   1. aug 2007 Min bor har taget en grævling, mens han kom flyvende i lav højde. Et ordentligt ryk, men han lagde ikke cyklen ned. Grævlingen havde en unge som han ville have med til en falck station... Den var meget sød indtil han forsøgte at få den inden for jakken. Så var den IKKE sød mere smiley En forbipasserende billist tog den med for ham.

• #12   1. aug 2007 Jeg kan anbefalde at undgå at ramme får og køer med høj fart.

• #13   1. aug 2007 har taget en fugl/skade med 205.
    det gav et mega ryg i cyklen og hovedet men blev oppe.

• #14   2. aug 2007 Har fået en and i hovedet engang, er du gal et chok :-), men var lige ved at lave en tour de dog sammen med fruen her fornyelig ( tour de dog = hund ud foran cykel, cykel rammer hund, herefter, asfalt eksem)

Michael

Kommentér på:
River, sten & katte m.m på vejen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce