Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Konstant lys i blinklygter Konstant lys i blinklygter

Hej alle Tøffedyr
Jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med at få konstant lys i de foreste blinklygter?
Jeg er klar over at det er noget med at få konstant ½ spænding over lygterne så de stadig kan virke som blinklys. Jeg lavede det selv på min gamle Vespa med et par modstande og et par dioder, men nu hvor jeg har købt en Shadow vil jeg høre om kan jeg køber en præfabrikeret dims eller skal jeg selv til at lodde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konstant lys i blinklygter
  • #1   22. aug 2007 man kan bare købe to helt amindlig abj´s relæg og sætte imellem plussen også den man bruger til stel sakl der en lille ensretter på så man sætter plussen fra blinklysset sammen men stel. og ensretter skal side så plus ikke går i stel. så ver gang den får plus bliver releget ophavet og så blikker det:)

• #2   22. aug 2007 hvad er formålet med at få konstant lys idem?

• #3   22. aug 2007
    daws

Hvis det er en fra us, sidder der tit et par løse ledninger i lygtehuset. der er forberedt til dette

Jan

• #4   27. aug 2007 Hej Christian.
    Du kan købe det originalt til din Shadow. Jeg har en VT1100 American edition, den er født med det, men jeg har ikke set efter hvordan det egentligt er lavet. Der ligger en MC forhandler i Skjern, ring til ham han ved sikkert hvordan..

• #5   27. aug 2007 åge... jeg syntes egentlig ikke jeg har fået besvaret mit spørgsmålet, hvorfor have det i danmark, det lyder lidt farligt i mine ører.

• #6   27. aug 2007 Ok Jonas og Åge
    Det hele er jo er spørgsmål om hvad man kan lide og helt personligt synes jeg at det ser fedt ud at cruise rundt i skumringen med lidt ekstra lys! Jo jo der kan købes ekstra lygter me efter at jeg har set nogle, sikkert amerikanske MCér i mørke tænkte jeg at det ville klæde min kværn ... det sikkerhedsmæssige har jeg ikke tænkt på .. men det gør jeg nu.... så jeg over vejer ..

• #7   27. aug 2007 torben h... he he ja det er i hvert fald liret... men i den situation er man heller ikke i tvivl om hvorvidt det er blinklys eller ej

• #8   27. aug 2007 Torben:
    GoddamyouAxesis jeg er imponeret
    Jonas: Ikke at min på nogen måde vil ende i samme stand som Torbens (sikke en generator ham må have) men man må jo starte et sted!

Kommentér på:
Konstant lys i blinklygter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce