926 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Konstant lys i blinklygter Konstant lys i blinklygter
Hej alle Tøffedyr
Jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med at få konstant lys i de foreste blinklygter?
Jeg er klar over at det er noget med at få konstant ½ spænding over lygterne så de stadig kan virke som blinklys. Jeg lavede det selv på min gamle Vespa med et par modstande og et par dioder, men nu hvor jeg har købt en Shadow vil jeg høre om kan jeg køber en præfabrikeret dims eller skal jeg selv til at lodde?
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 95
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 186
daws
Hvis det er en fra us, sidder der tit et par løse ledninger i lygtehuset. der er forberedt til dette
Jan
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 14
Du kan købe det originalt til din Shadow. Jeg har en VT1100 American edition, den er født med det, men jeg har ikke set efter hvordan det egentligt er lavet. Der ligger en MC forhandler i Skjern, ring til ham han ved sikkert hvordan..
aug 2005
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 87
Det hele er jo er spørgsmål om hvad man kan lide og helt personligt synes jeg at det ser fedt ud at cruise rundt i skumringen med lidt ekstra lys! Jo jo der kan købes ekstra lygter me efter at jeg har set nogle, sikkert amerikanske MCér i mørke tænkte jeg at det ville klæde min kværn ... det sikkerhedsmæssige har jeg ikke tænkt på .. men det gør jeg nu.... så jeg over vejer ..
aug 2005
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 87
GoddamyouAxesis jeg er imponeret
Jonas: Ikke at min på nogen måde vil ende i samme stand som Torbens (sikke en generator ham må have) men man må jo starte et sted!
Konstant lys i blinklygter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside