518 visninger
|
Oprettet:
Stoner...godt/skidt? {{forumTopicSubject}}
Hvad syntes folket om ham??
Personligt syntes jeg han er en smule kedelig, lidt som Pedrosa, siger ikke meget, viser ingen følelser...
Men hans kørsel kan man altså ikke sætte en finger på, han har ikke lavet en eneste fejl i år! Virkelig stækt gået!!
Bare han ikke bliver total dominerende, og vinder alle races fra spids. Det fede ved Rossi var (er??) at han vandt mange løb, men det var altid på en ny måde meget sjældent han bare trak fra...
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.388
men man må gi ham stoner at han er da mega hård til det!
nov 2006
Følger: 200 Følgere: 196 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 758
Det var jo vildt sjovt at se hver gang Rossi vandt, han fandt hele tiden på nogle nye gode medie stunts :o)
dec 2004
netop pga hans perfekte kørestil, han kører jo så godt at der nærmest ikk er nogen spænding ved det! men du har ret, i motorsport er midlet næsten ligemeget, bare man når målet!
dec 2004
men ja, yamaha, gør sgu lidt et dårligt arbejde, og jeg var da ved at springe i luften, da rossi bare gik i stå på første omgang i søndags! jeg holder lidt med ham, netop fordi jeg syns han er så hård! ;oD
Men syns det er lidt fedt at suzuki klarer sig bedre, og det gør da heller ikk noget at det ikke ALTID er den samme der vinder!
men rossi sku altså ha vundet sidste år, men det sagde hayden jo også selv, lidt i spøg godt nok!
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 160
Men det er rigtig det gælder om at vinde, men det gælder altså også om at underholde! Da Doohan dominerede og heletiden vandt fra spids var der ikke så mange der kunne lide ham. Så kom Rossi til, ja han vandt (vinder ;)) rigtig mange løb og VM, men folk kan lide ham! Han underholder, han vinder fra 15 plads, han overhaler hvor ingen andre kan osv osv :):)
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 160
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.455
Stoner er sgu en talentfuld knægt der virkelig er kommet langt på kort tid. Thumps Up til ham
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 35
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 35
Stoner...godt/skidt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside