{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Stoner...godt/skidt? {{forumTopicSubject}}

Hvad syntes folket om ham??

Personligt syntes jeg han er en smule kedelig, lidt som Pedrosa, siger ikke meget, viser ingen følelser...

Men hans kørsel kan man altså ikke sætte en finger på, han har ikke lavet en eneste fejl i år! Virkelig stækt gået!!

Bare han ikke bliver total dominerende, og vinder alle races fra spids. Det fede ved Rossi var (er??) at han vandt mange løb, men det var altid på en ny måde meget sjældent han bare trak fra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoner...godt/skidt?
  • #1   7. sep 2007 som du siger synes jeg også han er lidt kedelig, også hans kørestil, han fører jo bare fra start til slut, sgu lidt sjovere dengang rossi kunne starte fra en 14-15 plads, og så køre sig helt i toppen!
    men man må gi ham stoner at han er da mega hård til det!

• #2   7. sep 2007 Stoner har ikke Rossis sprudlende personlighed! Men køre mc det kan han sgu :o)

Det var jo vildt sjovt at se hver gang Rossi vandt, han fandt hele tiden på nogle nye gode medie stunts :o)

• #3   8. sep 2007 du må da indrømme at i forhold til rossi, så virker han da lidt kedelig! ;o)
    netop pga hans perfekte kørestil, han kører jo så godt at der nærmest ikk er nogen spænding ved det! men du har ret, i motorsport er midlet næsten ligemeget, bare man når målet!

• #4   8. sep 2007 hehe, jeg tror ikk vi snakker helt forbi hinanden! ;o)
    men ja, yamaha, gør sgu lidt et dårligt arbejde, og jeg var da ved at springe i luften, da rossi bare gik i stå på første omgang i søndags! jeg holder lidt med ham, netop fordi jeg syns han er så hård! ;oD
    Men syns det er lidt fedt at suzuki klarer sig bedre, og det gør da heller ikk noget at det ikke ALTID er den samme der vinder!
    men rossi sku altså ha vundet sidste år, men det sagde hayden jo også selv, lidt i spøg godt nok!

• #5   8. sep 2007 Syntes ikke helt man kun kan beskylde Yamaha for ikke at levere vare. Michelin har virkelig også leveret dæk der ikke kan matche Bridgestone! Flere gang i år har Rossi måtte coaste hjem med et dødt dæk hvor alle dem på Bridgestone har haft gode dæk hele vejen.

Men det er rigtig det gælder om at vinde, men det gælder altså også om at underholde! Da Doohan dominerede og heletiden vandt fra spids var der ikke så mange der kunne lide ham. Så kom Rossi til, ja han vandt (vinder ;)) rigtig mange løb og VM, men folk kan lide ham! Han underholder, han vinder fra 15 plads, han overhaler hvor ingen andre kan osv osv :):)

• #6   8. sep 2007 ...der skulle have stået alle på Michelin har haft problemer i år!

• #7   10. sep 2007 Så kan de sgu lade være med at køre på de franske lakridser. smiley

Stoner er sgu en talentfuld knægt der virkelig er kommet langt på kort tid. Thumps Up til ham

• #8   21. sep 2007 Michelin har bare ikke leveret varen i år og det er en skandale af det har fået så store konsekvenser for ja ikke kun rossi men alle der køre på Michelin. jeg læste en udtalelse fra rossi fra et af de tidligere løb hvor han sage af hans bag dæk var slid så meget efter sølle 10 omgange at han ikke kunne køre 100% overhoved og måtte sænke farten bare for af komme i mål. tror det cc 2 løb tilbage han kom ind som nr 8 eller noget i den stil

• #9   21. sep 2007 jeg tror ikke af stonenr Hade vundet alle de løb hvis rossi hade haft en optimal sæson. Rossi kørte jo bare her i søndags lige som i gamle dage he. Ej jeg tager sku også hatten af for Stoner han har gjordt det godt i år. men denne sæson er også en sæson hvor dem der har haft de bedste maskiner har vundet. Der har stort set ikke været noget med Ducatis cykler i år. og når Yamaha så ikke har leveret varen på nogen måde og Michelin oven i hatten så også fejler er det ikke så mærkeligt af Rossi har haft det svært. Det jo det samme for Hayden han har jo også haft svært i år. så der er matrialet der har haft den største indflydlse på resultatet i år.

Kommentér på:
Stoner...godt/skidt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce