Motorcykelopbevaring i Esbjerg {{forumTopicSubject}}
Vil lige ligge en føler ud her. Er der nogen der mangler opbevaring til cyklen her i vinter? Stedet ligger i Esbjerg, nærmere bestemt Sædding. Det er en bygning der er isoleret, med port og med alarm. Min kammerat har lige lejet det. Han har et vinfirma, ene import af vin fra Ukraine.
Han er selv meget motorcykelinteresseret, har haft flere.
Han har samtidig tænkt på at tilbyde olie- + filterskift, hvis man er interesseret i det, han er udlært flymekaniker.
Antallet af cykler der er plads til, vil ligge på ca 50-100 stk.
Hvis det ku blive et problem at komme til Esbjerg med cyklen, kan der aftales afhentning. han har en Iveco med fiberkasse og lift.
Jeg snakkede med ham, om at lave stamkort til hver cykel, hvor fx skrammer osv. bliver anført.
Ang. pris har han kke fundet ud af noget endnu, men selvfølgelig bliver det ikke dyrere end andre steder.
Hilsen Palle
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.581
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 863
Det er dessert- rød- og hvidvin. Ligeledes kan han skaffe samlervin fra div. årgange. Det bliver meget brugt til runde fødselsdage osv. man køber så en flaske fra fx det år vedkommende er født.
Det er rigtig go' vin han sælger, du kan ikke købe det andre steder. Men du kan da kigge på siden www.xedus.dk .Han holder også vinshows/smagning.
Ps. Måske sku vi holde en vinsmagningsaften her i Bambilogen til vinter. Det koster ca 100-150 kr pr person og han giver en rigtig go' info om vinen og fortæller om Ukraine.
Hilsen
Palle
maj 2007
Nå, må hellere smutte i seng. Jeg skal til træf på Fyn her lørdag. Skal du også med, kan vi jo sludre der. Jeg og Thomas R har lejet en hytte på 25 m2 til søndag , hvis du sku få lyst. Jeg har smagsprøver med
Hilsen
Palle
maj 2007
Hilsen
Palle
Motorcykelopbevaring i Esbjerg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside