{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helnæs 2007 Stemnings Billedvideo
  • #1   8. okt 2007 fedt lavet Thomas....

og tak for deltagelsen på turen... det var skønt og se så mange trodsede tågen og kom alligevel

Mvh

Erling

• #2   8. okt 2007 Hej Erling

Tak, syntes den er lidt sjov og beskriver det bånd der er mc'ister imellem. Det er min første sæson, og det er et supert sammenhold. Jeg har en ven der har en stor ødegård oppe i Sverige jeg gerne ville arrangere en tur op til. Han køre selv mc og er helt med på ideen. Der kan vel sove en 20-30 stykker i huset, men der er også plads til at slå telte op. Hvis vi kommer rigtig mange vil hans mc klub hjælpe med yderligere indkvarteing. Han kan nogle supergode ruter på alt fra 150 - 300 km.

Lad mig høre hvad du syntes.....

• #3   8. okt 2007 Det lyder da som en god sommertur til næste år.... men er det grusveje m.v. for så er det næsten kun for offroader.....

Har jeg tid og mulighed, så er jeg helt klar med på sådan en tur....

• #4   8. okt 2007 INGEN grusveje, lækker asfalt og lange dejlige sving gennem skov og land. Er som sagt ny på mc, så vil helst ikke lave sammenfald med andre gode mc ture. Hvornår ville være et godt tidspunkt til en sådan weekend.

• #5   8. okt 2007 Det vigtigste er du melder det ud I meget god tid.... MOTO startede sin udmelding om bornhomerturen han stod for allerede i december sidste år.... og turen blev først afholdt i juni....

Men læg det ikke i de weekender/uger hvor der er de store træf, som f.eks. Træf på toppen i skagen...

Så jeg ville nok sigte efter juni måned eller hen i august... Maj vil måske være for kold og juli/aug. kan er der ferietid og træf tid....

Men der er altid nogen som hellere vil på sådan en tur end og tage til træf... det er jo et valg man tager...

Jeg tænker selv på, at lave tur ned i tyskland til næste år.... evt. via Motour.dk..... jeg skal på en 4 dages tur i denne uge til schloss Tonenburg, og så ellers ud at køre i området med sving og små bjerge.... eller bakketoppe som tyskerne nok vil betegne dem *S*

• #6   8. okt 2007 Hej Thomas

Go' ide med billedvideoen, tak for det. Det med Sverige vil
    jeg glæde mig til
    Hilsen
    Palle

• #7   8. okt 2007 Fint sammensat.

En tur over til svensken lyder da ikke dårligt. Der er nok mange som gerne vil bruge lidt ferie på cyklen. Jeg kunne selv godt finde på at tage med hvis du beslutter dig for at forsøge.

Kommentér på:
Helnæs 2007 Stemnings Billedvideo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce