BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæt en mc
  • #2   11. dec 2007 Hehe, korrekt, en Kawazaki Z 1300 fra 1981. Dejligt med kendere på sitet. Den bliver sat til salg en af dagene. Skal lige ha taget noget udendørs foto.

Hilsen
    Palle

• #4   11. dec 2007 Hehe, du har ikke vundet noget. Men rigtigt, denne er også caferacer. Vi har snakket om at bygge turbo på den, meeen det er sku lidt dyrt, ca 30 k.

Regner med jeg sætter den til salg i morgen div. steder.

Palle

• #5   11. dec 2007 Den har sku også noget af en sprød lyd, den er med 6 i 1 udstødning.

• #6   11. dec 2007 Hej Denise. Forkert gættet, men nu fik jeg da set DIN cykel, den er nice.

Palle

• #7   11. dec 2007 Palle:

Jeg glæder mig til at se flere billeder af denne klassiske cykel, som jo desværre ikke blev solgt i det omfang, som Kawasaki havde håbet. Men kult det nåede den da at blive.

Kawasaki vippede samtidig Honda af pinden, da de udkonkurerede CBX 1000, som jeg lige i farten antog det var. Men respekt til Strada for den hurtige identifikation.

Jakob

• #8   11. dec 2007 cbx.....1979

• #9   12. dec 2007 Hej Rene L.

Det blev gættet i første indlæg efter mit, Kawasaki Z 1300 fra -81.

Hilsen Palle

• #10   12. dec 2007 retfærdigvis må der så hellere komme et billede i fuld størrelse af maskinen.
    Her er den så:
    (link fjernet)

Motor
    (link fjernet)

Havde jeg selv haft ekstra kr, forblev den hos mig.

Hilsen
    Palle

• #11   12. dec 2007 Hvor ER den bare flot Palle.

Tillykke med et fedt projekt - som kunne være virkelig sjovt at have i stalden.

Hvordan var standen, inden du begyndte på den (evt. billeder)???

Jakob

• #12   12. dec 2007 Jamen standen var sådan set ok, den var bare lidt misligholdt i vedligehold. Jeg var poleret motor, crom, lak mv. (hold kæft der er mange kringelkroge på sådan en fætter). Min kammerat har ordnet den motormæssigt, så den går perfekt.

Der er rigtigt meget crom på denne, det er det der gør den smuk.
    Et sådan eksemplar vil pynte i en samling.

Jeg tager lige nogle udendørs billeder i dag, det giver pænere billeder i forhold til indendørs lysstofrørsbelysning.

Hilsen
    Palle

• #13   12. dec 2007 Det lyder som om du har fået din poleringstrang styret lidt smiley

Ser frem til billederne, for det er da en fed maskine. Håber vejret er godt i det vestjydske til billeder. Her i det nordjydske er det noget overskyet - lugter lidt af regn synes jeg smiley

Jakob

• #14   12. dec 2007 Nej, den trang er ikke styret endnu, skal i gang med en Yamaha VJ 1200, perlemorshvid :).

Det er lidt bedre vejr her så, dog uden solen skinner.

Hilsen
    Palle

• #15   12. dec 2007 sorry..har endnu ikke lært at læse al teksten...jeg er da et kvaj...hehe...

• #16   12. dec 2007 Som lovet, er her et udendørsbillede, taget i dag.

(link fjernet)

Har tilbudt kawasaki z 1300 klubbens medlemmer den, som de første.

Hilsen
    Palle

• #18   12. dec 2007 Nu er det ikke et direkte salgstopic, men 45000 kr u/afgift.
    Afgift er ca 15000 kr.

Hilsen
    Palle

• #20   12. dec 2007 Hehe, har jeg heller ikke. Har vist nok planer for næste år.

Jeg har tjekket priser rundt omkring og den ligger i middel, men billigt i forhold til stand.

Hilsen
    Palle

• #21   13. dec 2007 Ja - er helt enig. Tænk sig, at banke 120 hk af fordelt på 6 ben. Den må have et voldsomt overskud til mellemaccelerationerne.

Har du kørt den Palle - eller måske har du prøvet en lignende Hans???

• #23   13. dec 2007 Hvor lyder det alt for fedt. Det er nok også snart det største problem med mc'er. Mer avler mer. Der er så mange modeller at det kan være svært at ligge sig fast på en bestemt. Vil ha' dem alle smiley

Men jeg misunder dig turen - helt sikkert. Lyden - hvad med lyden??? Den må være helt ekstraodinær!!

Jakob

• #25   13. dec 2007 Jeg har kørt en lille tur på den, den kører og lyder perfekt. Lyden er helt speciel, kan ikke beskrive det. Den har en super balancepunkt, virker slet ikke tung. Måske sku jeg optage lyden på den i morgen smiley

Hilsen
    Palle

• #26   13. dec 2007 Hans: Det må være helt vildt og ubeskrivelig god sex så - for den følelse får jeg når jeg sidder over skrævs på V4'eren smiley

Jakob

• #27   13. dec 2007 Palle: Ja optag endelig lyden - også gerne nogle forbikørsler, hvis det kan lade sig gøre.

Det jeg har læst om den, beskriver lige som du siger en maskine som er let at køre, trods den kæmpe store motor. Gad godt selv, men Esbjerg ligger godt nok langt væk - og så er det jo ikke engang sikkert at en prøvetur kunne komme på tale smiley Man låner jo heller ikke sin pibe, tandbørste eller hund - øh, glem hunden, ud til fremmede.

Jakob

Kommentér på:
Gæt en mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce