{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forårstræning i Frankrig
  • #1   13. dec 2007 Tror også det er "nye" tider! - Men der er også kommet en del gode alternativer - Brno, Cartagena, Pannonia

hvad har du af planer?

• #2   13. dec 2007 Mon ikke det er ungarn der trækker :o)

Endvidere er der mange trackdays i slutningen af ugen dvs fre lør søn, kræver knap så mange fridage og flere ligger meget tættere på. (det er langt til frankrig)

tænker selv på at tage til most fre-søn.

Tjae men lidt konkurrence til Lis skader vel ikke ;o)

• #3   13. dec 2007 Jeg kommer ikke til noget af det da jeg er på kursus... Arrgghhhh smiley
    Skal man ikke have lidt træning inden man skal i gang med sin først rookie sæson?? Eller det tager man måske bare som det kommer??

• #4   13. dec 2007 Jeg skal til spanien... Det bliver nok Catalunya, Valencia og Albacete.... Konge Baner...

Lis har mere end godt af konkurrence... men husk! Det er den eneste træningslejr som er godkendt af DMU... ahahahhahahhhhhhahahahah....

Det vil med andre ord sige, at de andre trackdays arrangementer er ulovlige, altså siden de ikke er godkendt af DMU....

Nikolaj
    Du har brug for alt det træning du kan få... 2sekunder skal du kører hurtigere end mig på alle baner... det forpligter.... ellers får det konsekvenser!

• #5   13. dec 2007 CNR-drengene tager med kj til Ungarn... Skal desværre ikke selv med smiley

• #6   13. dec 2007 Rune
    Det er jo et ulovligt arrangement som CNR skal til... hehehe.... det får konsekvenser....

• #7   13. dec 2007 Tjae der er vel snart skrevet 50-60 DMU-forbrydere på til Ungarn turen. muhahahaha

• #8   13. dec 2007 Og det er hverken første eller sidste gang smiley

• #9   13. dec 2007 DMU-forbrydere.... ahahahahah.... Det får konsekvenser! hehe...

Gad vide hvad DMU vil gøre ved alle de ulovligheder... Fratage dem Deres licens og dermed muligheden for at kører med i DM.... Åhh nej! Det går bare slet ikke!

• #10   13. dec 2007 Husk nu! Man må jo ikke deltage i løb, som ikke er godkendt af DMU.... DMU bliver nok nød til at ændre i Deres regler, fordi jeg tror ikke at de kan stoppe det...

• #11   13. dec 2007 Hvis de skulle fra tage licens på den bekostning, ville DM blive en ret kedelig forestilling smiley

• #12   13. dec 2007 Jeg tror ikke der ville være et DM.... Kun Nikolaj http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=601 ville kunne deltage i DM, fordi at han skal på kursus og dermed ikke får forårstræning... hehehe

Det bliver jævnt kedelig at køre rundt alene, Nikolaj!

• #13   14. dec 2007 *LOL*

• #14   14. dec 2007 Typisk... DM... i udlandet...

• #15   14. dec 2007 Hvis så bare der var bare en smule køretid, men det kan de heller ikke tilbyde smiley

• #16   14. dec 2007 Jo.. i Polen, plejer det at være helt ok...

• #17   14. dec 2007 Det er sgu til grin! - Lige på et tidspunkt, hvor man eller har haft et par år med rimelige programmer og fået tiltrukket en masse kørere og opmærksomhed - så kaster man det hele over bord - igen!!
    Eneste glædelige er da, at der er 2 afdelinger i Polen - Den tror jeg aldrig man kan få for meget af!! smiley

Så laver vi da bare vores egen pokalturnering - Hva' siger i - Jeg tror sgu det ku' blive hyggeligt!?? smiley

Har til gengæld hørt rygter om, at der bliver en masse trackday-arrangementer på Padborg i 2008. De 8-10 stykker som Padborg Park selv arrangerer (ligesom sidste år), samt 6-7 stykker med anden arrangør.

• #18   14. dec 2007 Hey Carsten...Planen er Superbike, men lidt afhængigt af, hvor amputeret DM-serien bliver, så bliver det sgu nok kun med deltagelse i de 2 afdelinger i Polen, og så kigger vi efter nogle spændende pokalløb i Tyskland.
    Så indtil videre får 1'eren kun en mindre "midlife"-upgrade! smiley

Hva' med jer??

• #19   14. dec 2007 Nu har vi balladen!

Det plejer at være AMK, som arrangerer løb i DK og RRFYN som arrangerer løb i udlandet.

Det er da pænt useriøst af AMK, at de ikke har været fremme og presse. Det kan jo ikke komme som en overraskelse at der skal køres løb.... Det kan ikke være meningen at alle DM løb skal køres i udlandet. På denne måde får man da aldrig opmærksomhed på sporten fra tilskuer og nye kører.

I 2006 blev der arrangeret 4løb. 1 af AMK og 3 af RRFYN.
    I 2007 blev der arrangeret 6løb, 3 af AMK og 3 af RRFYN.
    I 2008 bliver der arrangeret 4løb kun af RRFYN....

Det er sgu dårlig stil, hvis de medlemmer, som er i AMK ikke får råbt højt til AMK's general forsamling. Det kan da ikke være meningen at det kun er en klub, der skal løfte byrden. Jeg håber da på at dette vil medfører medlemsflugt fra AMK, som tilsyneladende ikke kan stable løb på benene. Godt nok er kontigenten højere i RRFYN end i AMK, men det gælder jo om at støtte den klub som arrangerer løbene....

Carsten
    Skal du ikke kører Superbike....

• #20   14. dec 2007 Frankrig giver dig dårlige minder... hehe...

Hvad kørte du af tider i polen? Du kan prøve at samligne dine tider med Superbike.

Hvis du kan hænge på de bagerste, så er det vel bare at prøve... Jeg skal også kører superbike næste år og den "Gule Raket" fra skjern MC skal nok få modstand... ihvertfald i den runde hvor han indhenter mig med en omgang... hehe..

Jeg snakkede med Kent Smed, Brian Kofod, Rune Støs og en del andre som har lagt og fedtet rundt i Rookie II i et par år. De skal rykke op og lade nye kræfter komme til... Man bliver jo ikke hurtigere hvis man ikke kører imod nogen som kører stærkere end en selv...

Lars Bo Pedersen får også en 1000'er så han kommer nok også til at kører Superbike...

Nåede du kun 2 løb i år?

• #21   14. dec 2007 Du har ikke været heldig i denne sæson...

Der er vist ikke nogen, som vil blive muggen over, at du tager en sæson mere i Rookie II...

Det er godt nok meget jern du har i kroppen.. Jeg har ikke andet end det bly jeg har i røven..... hehe

SKal du til Frankrig og forårstræne???

• #22   15. dec 2007 Hey..tak for den lille reminder du lige gav mig... havde jo som du siger første parket til din "allmost" highsider på vej ned til hårnålen på poznan... ærgeligt det ikke lige var den omgang cameraet sad på tanken.... smiley
    er også selv i syv sind ang. sæsonen.. første problem bliver dog at skaffe en cykel......

• #23   15. dec 2007 hehehe... Carsten O.... Stephan kører for Vallø.... ahahahaha...

Prøv at gå ind på min profil... der er flere video optagelser af starter plus diverse styrt fra DM...

• #24   16. dec 2007 Er det nu jeg skal kalde dig for skarp.... smiley
    Jepper .. right on.. det var mig..
    Og ja imponeret over den blev på hjulene..

• #25   16. dec 2007 Carsten:

Jeg havde så 1. parket til din detour på knutten. Og han gik godt nok frisk til dig, ham Jacob der smiley

Jeg skal ikke til noget forårstræning (Udenlandsrejse indtil maj), og jeg ved ikke om jeg skal deltage i DM. Jeg må indrømme at jeg mest er til nogle tyske pokalløb af den ene eller anden slags. Banerne er gode, forholdne er gode og konkurrencen er bred.

• #26   17. dec 2007 Ja, jeg er også pænt ked af at der ikke er løb i lille danmark. Godt nok er det nogle små pis baner, men jeg må indrømme at jeg er helt vild med Jyllandsringen. Den er pænt teknisk og kræver at man tænker sig om, men nu er jeg også vild med sving smiley

Og Ring Djursland er altså også hamrende skæg, en ren tivolibane hvor man får det helt rigtige sug i maven (og mange nærdøds oplevelser :)). Bare synd der ikke er så gode afkørselsforhold, og ja, så er det jo en 1000er bane smiley

• #27   17. dec 2007 Emil
    Jacob snakkede jo også om at han ville køre i Tyskland. Han vil jo ikke køre med i DM, når vi ikke skal køre på hans hjemmebane (Knutstorp) hehe...

Nu har de rundet 100mand, som skal til forårstræning i Frankrig..... Der er vist lang vej, inden der er udsolgt...

Hvorfor er der ikke flere, som vil til Frankrig?...

• #28   19. dec 2007 Hmm jeg tager til frankrig. Syntes det var fint sidste år, og kan godt lide at se min forbedring, da jeg så kan samligne med sidste gang. Ikke flere der skal køre rookie, så rykker jeg min top 10 plan til en top 5 smiley
    Møffe

• #29   19. dec 2007 Når banen nu er ændret, er det nok lidt svært at sammenligne direkte fra tider sat i år... Men det er måske ikke mere end at tiderne er nogenlunde ens...

• #30   19. dec 2007 Henrik
    Den der med top 10 og top 5 plan... Den husker jeg lige... Det forpligter, ellers er der kvajebajer.... og det er A-finale....hehe..

• #31   20. dec 2007 Ja, det med banen, hvis den er ændret bliver det jo nok lidt svært. griner . Så hænger jeg bare på kim phillip, så sku tiden jo nok være der smiley
    Jeg håber jo de 10 første er væk fra i år, så skulle alt jo være muligt. Møffe

• #32   20. dec 2007 Henrik
    Jeg tror også godt du kan regne med at de 20 første ikke er med, med undtagelse af et par stykker... Men der kommer ihvertfald 2nye kører, som har god fart på...

Den ene er nr. 510 Søren Petersen og den anden er Nikolaj "Tosse Hornsherred" A, på sin Polis Kawa!!!

Men pas på ham tossen.. han kører dig i gruset, hvis man siger ham imod... eller truer med buksevand...

• #33   20. dec 2007 Vi smutter til most og lauzits d. 14. april til d. 20. april og en tur i påsken bliver det vist også til...

• #34   20. dec 2007 Sugar!
    Hvor skal I så hen i Påsken... Frankrig? hehe..

• #35   27. dec 2007 Sig mig lige en gang er det endeligt besluttet at der ikke kommer mere end 4 løb i DM næste år???

Hvad fanden er det for et land vi lever i???

Jeg skal da have mere end 4 løb for rigtigt at komme til skade på kwigzaggen.... smiley

Jeg har slet ikke set nogen kalender nogen steder endnu.. Hvor får i alle de oplysninger fra??

Godt nytår

• #36   27. dec 2007 Nikolaj
    Som sædvanlig skal man starte med Adam & Eva, når man snakker med dig... Det vil sige, du skal have alt helt fra starten af... hehe

Kalenderen for 2008 er fastlagt ved DMU, men den er ikke offentlig gjort endnu.

Og Nikolaj, du skal nok nå at komme til skade på din cykel, når du prøver en halsbrækkende overhaling på Søren P....

• #37   27. dec 2007 Jamen så er det jo derfor at jeg ikke kan se den kalender nogen steder... Tak for oplysningen GAMLI!!!

Overhaling??? Jeg skal sgu da ikke overhale. Jeg regner da med at starte i første position og så kan der da kun blive tale om forbikørsel når jeg nupper de andre med en omgang :-)) hahaha Eller noget

• #38   27. dec 2007 Hør nu her, gammelgok...

Hvis du bare får en pole position i A-finalen i et DM løb, så giver jeg en kasse dåseøl, importeret direkte fra tyskaland...

• #39   27. dec 2007 Så for satan. Jamen hvis meser gnieren over alle gniere er villig til at give en kasse dåse pils så må jeg jo hellere komme igang med at få trænet lidt på nogle Trackdays... hahaha

• #40   27. dec 2007 Det kan han jo ikke, der holder jeg smiley

• #41   27. dec 2007 Hov hov Henrik.. Hvis Carsten er villig til at give en kasse dåsepils den dag jeg holder på første start position så kan du vel godt lige lade mig gøre det en enkelt gang. Du får jo selvfølgelig del i pilsnerne... Jeg mener det er jo STORE sager når gnieren ligefrem lover pils... smiley

• #42   27. dec 2007 Det er da en utrolig masse navne du kan finde til mig:

Gamli, Gnieren, Mester Gnieren...

Jeg får jo snart en fornemmelse af, at du kan lide mig.. hehe...

Men ligegyldig hvad du kalder mig..
    When the flag drops, the bullshit stops...

Så får vi se om den Kawa kan kommer ud af hjørnerne... men det er jo dømt til at mislykkes fra starten...
    Skal man frem i flokken, skal der stå suzuki på blokken...

Bare se på Rookie II 2007, de 3 første placeringer er Suzuki...ahahahaha...

• #43   27. dec 2007 Ja ja du snakker og røven den går... Jeg var jo heller ikke med i Rookie 2007 vel??? hahahaha...

Jeg har en gang haft en Suzuki... Ja det var så det.. Det vigtige i den sætning var ordene "Har engang haft"

Du har ret "When the flag drops the bullshit stops" Glæder mig allerede som et lille barn til at prøve det...

• #44   27. dec 2007 Og British supersport blev også vundet (nr 1 +2) af Suzuki smiley

• #45   27. dec 2007 og DM superbike 2007 blev også suzuki...

• #46   27. dec 2007 Nikoaj
    Når du ikke kan tæmme en suzuki, så må du jo klare dig med det næstbedste.. men det er også okay, hvis man ikke har ambitioner om at vinde og ikke vil være fremme og presse... hehe

• #47   27. dec 2007 Nu synes jeg sgu at i strammer den drenge. Der er jo en grund til at Suzuki vinder så meget. Det er jo fordi der er så mange af dem. Ikke en skid andet.. smiley
    Det er ligesom VW boblen den har sgu også vundet rally løb engang men det er sgu da ikke fordi det er den bedste bil vel???

Og WSB samt BSB blev vundet af Honda smiley

Men nu er det tid til at KAWA skal være med helt fremme og presse i DM Kan i forstå det drenge??? hahaha

• #48   27. dec 2007 Men der var godt nok tæt løb i WSB smiley

• #49   27. dec 2007 Nikolaj
    Hvad du skriver nu, vil blive brugt imod dig, når sæsonnen er slut..

Kan du forstå det.. hehe

• #50   27. dec 2007 Ja det var sgu spændende WSB.. Fedt at de ligger så tæt så det hele afgøres i det sidste løb i serien..

Carsten. Ja det jeg skriver nu vil du gerne bruge imod mig når sæsonen slutter men der bliver jo ikke noget at bruge når nu Kwigzaggen har været med HELT fremme og presse i løbet af sæsonen... ;-))

Jeg er mere spændt på hvor mange omgange du bliver sat med i Superbike på den der bovlamme Gixxer du har fået indkøbt... smiley

• #51   27. dec 2007 Ha! Dig og henrik (Møffe) skal nok få nogle fede kampe, men det bliver ikke oppe foran, så længe I kører Kawa...

Sjovt nok, er jeg også spændt på, at se hvordan min nye cykel vil klare sig blandt alle de små-tunede 1000'er.... Det kan godt være at min suzuki er bovlam, men det betyder ikke noget, fordi den er en Suzuki... Vi ejer racerbanerne... hehe

• #52   27. dec 2007 De har mere end 190hk og får flere endnu...

Men har skam heller ikke tænkt mig at se passivt til mens De voldtager racerbanerne...

Jeg har investeret i magnesium fælge, samt lille motor tuning... og hvis det ikke kan gøre det, så må jeg bare bruge "Jedi Mindtrick" eller "the force" og få det bedste ud af det...

• #53   27. dec 2007 Så må jeg hellere begynde at forberede "Jedi Mindtrick" på Kenn... hehe

Kenn, morten, søren P og jeg skal til Spanien og træne i februar og så må vi se om jeg kan hænge på... ellers er der dømt sabotage og buksevand, når de sover.. hehe...

• #54   27. dec 2007 Fniiiiis... Det er jo en kombination af for lidt heste og for mange kilo Carsten D så start bare med at tabe dig de 30kg... Så skal du se løjer smiley

• #55   27. dec 2007 Jeg er i gang med vægt tuning... Bare vent at se.. Jeg bliver slank som en ål og får baller af stål...

• #56   27. dec 2007 Carsten D: Din stakkel smiley

• #57   27. dec 2007 hhrrmmmpfffff Så siger vi det Carsten D.

Kommentér på:
Forårstræning i Frankrig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce