GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
976 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Maling af GSX-R 250. Hvad gør man! Maling af GSX-R 250. Hvad gør man!

Hey allesammen

Skal hjælpe en med at male hans GSX-R 250. Vi får en prof. maler til at larkerer delene, men her kommer det så. Vi skal selv slibe delene ren for gammel maling og spartle dem op igen der hvor der er ridser. Hvad for noget sandpapir skal man bruge til de forskellige prosesser, og hvilken rækkefølge skal tingene gøres/bruges i. Altså hvad skal der slibes med først af korn, hvad for et produkt er godt at spartle med, værktøjer hertil. Hvad skal der så bruges af korn herefter. Skal der evt. bruges vandpudsning ved spartlingen. Må man bruge en elektrisk sliber til at må malingen af osv.

Takker på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af GSX-R 250. Hvad gør man!
  • #1   18. dec 2007 Prøv at oprette inde i bambi gruppen også, der er en del flere der ved noget om det, og når det angår sådan noget larkeringsarbejde, er modellen af mc'en jo ligegyldig smiley

Men jeg lytter da lige med, har en lille ide om at jeg måske en dag vil lave min sort smiley

• #2   18. dec 2007 Jeg ville finde en maler, der kan klare det hele til en fair pris.. Er forarbejdet ikke gjort ordentligt, vil man kunne se det, når der kommer maling og lak på.. Et ordentligt resultat kommer kun, hvis en prof med erfaring laver det. Men selvfølgelig et spørgsmål om, hvor kritisk/hysterisk man er med lakken på sin MC. smiley

• #3   19. dec 2007 som simon siger, find en der kan gøre forarbejdet.. de kan også gøre det 1290182301+109 gange hurtigere end jer smiley da de jo har noget værktøj vi andre ikke vælger at bruge penge på..

• #4   19. dec 2007 Ja jeg ville også hellere overlade hele arbejdet til profferne, når nu der alligevel ofres penge på udseendet!

Kommentér på:
Maling af GSX-R 250. Hvad gør man!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce