{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til nyt medlem
  • #1   4. jan 2008 Velkommen til Frank

  • #2   5. jan 2008 PJ:

    Det er mest en vinterting. Årsagen er, ar dels, kan det være svært at få taget billeder, og dels kan cyklerne, som i dette tilfælde være udplaceret til service for vinteren.

    Forresten - jeg holder selvfølgelig øje med, om cyklerne bliver oprettet smiley


  • #3   5. jan 2008 HVAD!!!! nu er han's profil slettet????

  • #4   5. jan 2008 Interessant:

    Det er før sket at folk har slette deres profiler, når de har rettet.

    Nå - han kommer til at melde sig på banen igen, hvis det nu er sådan noget, der er sket:-)


  • #5   5. jan 2008 Det kan være, hvis de ændrer tekst eller for den sags skyld forsøger at uploade billeder.

    Jeg aner ikke. hvad de gør, men mere end end af dem jeg er i kontakt med har slettet deres profil og dukket grinende op igen med besked om, at de har fået slettet sig smiley

    Spørg mig ikke hvordan:-)


  • #6   8. jan 2008 Lyder spøjst, men det er sket mere end en gang.

    Det er jo også muligt, at han har bledret lidt i vores forum og fundet ud af, at han slet ikke gider være her .-)


  • #7   8. jan 2008 lennart K (loland) Lad nu være med at angribe en enkelt person fordi at en bruger har slettet sin konto, og så vidt jeg kan se i Knuds tekst er det ment med lidt humor ....
    Og for det andet forstår jeg da godt P J s spørgsmål, (ikke angreb) om man kan være med i gruppen uden ged, hvordan ser du selv på de store mc klubber når de har en masse medlemmer uden mc ? så spørgsmålet forstår jeg da udemærket, og svaret får P J også pænt, og uden der er ret meget mere i det, så skal han angribes .... du virker lidt fjendsk !


  • #8   8. jan 2008 Ro på -)


    Jeg mente det nu mest for sjov, og jeg synes vi bare skal lade det ligge her.

    Selvfølgelig har man da lov at ytre sig. Jeg synes nu ikke PJ's udmelding er så slem,men er man sart, kan man måske nok stødes. På den anden side - er man så sart, så skal man måske støde sig smiley

    Det er jo også muligt, at manden bare har valgt at melde sig ud igen - så meget er en tyver heller ikke smiley


  • #9   8. jan 2008 Det kunne ikke falde dig ind at du måske er ved at "skræmme" PJ og undertegnede væk smiley
    Nej du må ytre dig helt som du vil, men som jeg ser dine ytringer virker de meget atypiske for motorcykelmiljøet, og jeg er sq nok så gammel og indspist i milijøet efterhånden at jeg ikke helt kan lade være med også at ytre mig så, men når vi snakker mc milijøet, så har det også ændret sig meget de sidste par år, cyberspace, og nyrige, folk der har haft en drøm i mange år realiserer den pludseligt, og kan slet ikke forholde sig til dette miljø, der før var noget med at man mødtes irl og nød noget humle sammen og kørte til træf ..... så jeg kommer sikkert også til at revurdere min opfattelse af mc milijøet de næste år, og tror vi bliver et mere og mere splittet folkefærd med tiden !
    Jeg skal til at være kolega med politiet og må ikke stille spørgsmål mere smiley Ja det er unægteligt nye tider der er på vej .....


  • #10   9. jan 2008 lennart .... Lave plan ?

Kommentér på:
Velkommen til nyt medlem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce