Sammenligning {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen.
Nu er vi jo efterhånden blevet mange herinde. Tænkte på at udnytte det til en slags database for diverse v-strom relaterede ting. Fx km/l , km for kædeskfit, bremseskift, dæk mærke og hvor mange km der ligger i den. Diverse problemer eller glæder ved maskinerne.
det er jo en verdensklasse maskine.
Jeg kan jo starte med nogle eksempler og så kan man tilføje frit.
Årgang 2006 (fik den 03/08)
km ialt 11000
Dæk micheling pilot road 6000km super tilfreds.
original resten.
Km/l 16-19
desværre mange problemer med vindskærm pga min højde. optimal løsning stadi ikke fundet.
tråden er ment som ide til ændringer eller vedligehold. altså andre dæk bremskiver/klodser, kædekit, olie eller lignende. Eller selvfølgelig hvis de originale er tildresstillende.
/risum
PS husk v-strom træf på campen den7-8 juni.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 26
DL 650 Årg. 2005
Min har pt. kørt 35000
Kædekit skiftet ved 25000
Skal have skiftet bagdæk anden gang, er det for billigt 17500 pr. bagdæk.
Fordæk skiftet ved 25000
Lad os få lidt flere indput..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 65
Har kørt 31500
Kædekit skiftet ved 31400 (men det var stadig brugbart, kunne måske godt have rullet lidt endnu)
Begge fabriksmonterede dæk skiftet ved 19000 - det skulle jeg have gjort før, da den kører langt bedre på de nuværende Michelin Pilot road.
Kører på delsynt. 10W40 Procycle motorolie fra Louis.de, billigt og OK.
Har netop monteret stålarmerede bremseslanger og sinterklodser. Den er nu mere kontant i forbremsen.
Fik checket ventiler hos aut. forhandler ved 24.000, men de var lige i øjet.
Har monteret progressive fjedre for og castrol 10 w gaffelolie, og den er nu mere rolig foran.
Er sluppet af med turbolensbøvl: Suzuki sportsvindskærm sammen med madstad bracket. Der er måske ikke helt så meget læ, til gengæld er det "ren" vind man får - ikke bulder.
Sammenligning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside