{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Typegodkendelsesnummer på ZX10 '88 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen som kan finde et typegodkendelsesnummer på deres registreringsattest???

Min registreringsattest er nemlig ikke påført nummeret, fordi det er en importmodel fra Tyskland. Da mc'en var til syn, spurgte synsmanden efter dette, men han synede den dog alligevel fordi han kendte modellen. Jeg har nemlig tænkt mig at prøve at skaffe attesten fra færdselsstyrelsen, så jeg kan vedlægge den min registreringsattest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typegodkendelsesnummer på ZX10 '88
  • #1   9. jan 2008 Hej.

på min står der Godkendelsesnummer: S 5510

Mærkekoden: 4007202402

Kan ikke se noget med typegodkendelse på registreringsatesten.....????

• #2   10. jan 2008 Jamen det er også det rigtige... mange tak!!

Mærkekoden ved jeg dog ikke hvad den bruges til, men nu har jeg en chance for at finde typegodkendelsen hos fstyr.dk

• #3   10. jan 2008 NP altid rart at kunne hjælpe... Held og lykke med det!

• #4   10. jan 2008 Hmm Leif P... Min er oprindeligt importeret fra Holland, det var hvad sælger sagde i sin tid.... Men på min registreringsattest står der så et type nr. på... Ved ikke om det er vigtigt, men vel ok at have?

• #5   10. jan 2008 Leif har ret... en importcykel skal ikke have typegodkendelsesnummeret på registreringsattesten.

Men den synssagkyndige har til hver en tid ret til at se typegodkendelsen... og kan du ikke skaffe den, kan mc'en rent faktisk kasseres til hver en tid, da den synssagkyndige ikke behøver at finde data på modellen selv, hvis det ikke fremgår af registreringsattesten... det skal man selv frembringe (derfor at der ikke står noget nummer på reg.attesten på importcykler). Det er ihvertfald hvad jeg har fået forklaret, da min 10'er var til syn. Derfor ville jeg have den til at ligge, så jeg altid har den (= ingen fremtidige problemer).

Men som tidligere beskrevet, lod han den gå igennem, da han kendte modellen... så det var jo godt nok!!

Kommentér på:
Typegodkendelsesnummer på ZX10 '88

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce