1.486 visninger
|
Oprettet:
Typegodkendelsesnummer på ZX10 '88 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogen som kan finde et typegodkendelsesnummer på deres registreringsattest???
Min registreringsattest er nemlig ikke påført nummeret, fordi det er en importmodel fra Tyskland. Da mc'en var til syn, spurgte synsmanden efter dette, men han synede den dog alligevel fordi han kendte modellen. Jeg har nemlig tænkt mig at prøve at skaffe attesten fra færdselsstyrelsen, så jeg kan vedlægge den min registreringsattest.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.643
på min står der Godkendelsesnummer: S 5510
Mærkekoden: 4007202402
Kan ikke se noget med typegodkendelse på registreringsatesten.....????
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Mærkekoden ved jeg dog ikke hvad den bruges til, men nu har jeg en chance for at finde typegodkendelsen hos fstyr.dk
sep 2006
sep 2006
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Men den synssagkyndige har til hver en tid ret til at se typegodkendelsen... og kan du ikke skaffe den, kan mc'en rent faktisk kasseres til hver en tid, da den synssagkyndige ikke behøver at finde data på modellen selv, hvis det ikke fremgår af registreringsattesten... det skal man selv frembringe (derfor at der ikke står noget nummer på reg.attesten på importcykler). Det er ihvertfald hvad jeg har fået forklaret, da min 10'er var til syn. Derfor ville jeg have den til at ligge, så jeg altid har den (= ingen fremtidige problemer).
Men som tidligere beskrevet, lod han den gå igennem, da han kendte modellen... så det var jo godt nok!!
Typegodkendelsesnummer på ZX10 '88
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside