Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

db killers db killers

som kan ses har jeg v&h classic på geden.
til de korte ture synes jeg det er alle tiders med lidt støj i gaden, meeen når jeg skal køre langt og især motorvej, får jeg høreskader.
jeg drømmer om at eje en indsats der kan tage en smule af lyden, og som skal være relativt nem at montere og demontere.
nogen der ved om dette kan fås til v&h. og evt nogle der vil linke direkte til stumpen hvis det er en tysk side, da tysk ikke er en del af mit ordforråd....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  db killers
  • #1   14. jan 2008 også ligemeget med direkte link. bare der er nogen der kan oplyse hvad en db killer hedder på tysk

• #2   14. jan 2008 Brian L:

Har et billigere forslag - ørepropper smiley

De tager også vindstøj

• #3   14. jan 2008 Prøv evt http://www.masi-import.dk/ui/ly_t7.asp de har nogle forskellige typer db killers.....

• #4   14. jan 2008 Jeg ved ikke om du kan få justerbar lyddæmper til netop de potter du har monteret, men jeg ved at du kan få en supertrap udstødning, hvor du forholdsvis nemt, manuelt kan tilføje, eller demontere nogle "plader" bagpå for at justere lyd.

Yderligere findes der en ret forkromet udgave af potter til formålet, hvor du med en knap, elektronisk kan styre et spjæld i potten (ret fanzy!!) *G* -Hvad de hedder kan jeg ikke huske, men min makker køre med sådan en pot på sin Intruder. (Find ham i min venneliste herinde under "Jacob H". Spørg evt. ham)

Ellers er der jo som knud er inde på.. ørepropperne smiley

• #5   14. jan 2008 Kan evt også skrue ned for høreapperat ligesom jeg gør :-))

• #6   14. jan 2008 Hej Brian
    Hos Cruiser Custumizing fås til Vance&Hines noget de kalder Big Shots Quiet Baffle.
    Tror det er det du leder efter!
    -Q

• #7   14. jan 2008 haha,ja, ørepropper er godt nok, og det bruger jeg også, men så kan jeg jo ikke tale med min passager, hvilket jo sådan set også er et plus hvis det er svigermor. hehe.
    Fenris............... jeg har jo ikke fået andet map i maskinen da jeg fik v&h på, tror jeg da ikke, og med de org potter var modstanden større.
    men ellers kan jeg nok selv producere et eller andet, men kunne jo være der fandtes noget.....

• #8   14. jan 2008 Fenris

Du er teknisk interesseret, og vil selv gerne maksimere. For andre er det andre værdier, der tæller - det kan man så forstå eller ryste på hovedet af .-)

Det korte og det lange er, at over en kam, tror jeg ikke en gang halvdelen af de cykler, der forsynes med bullerpotter er blevet justeret ind!!! Det handler bare om "federe lyd".

På samme måde sætter masser af MC.ister åbne KN-filtre - på cykler med vacuumregulerede karburatorer, for så har de KN-filtre!

Jeg personligt gider nærmest ikke gå ind i de diskussioner. Brian er tilfreds med sin cykel, og i bund og grund, er det Brian der skal være det - hverken dig eller mig smiley

• #9   14. jan 2008 Fenris:

Jeg har nok selv samme tekniske vinkel som du har og justerer og optimerer også, så jeg ville næppe få mange chok smiley

Men - det er fordi jeg har den interesse. Imidlertid må jeg jo acceptere, at forlk, der dels ikke har interessen og evt. ikke kan selv, heller ikke vil betale som gale. De gør de ting, som de nu synes - det er helt fint med mig.

Matematisk er logik entydig, men nu lever ikke alle efter matematiske modeller smiley Heldigvis.

• #10   14. jan 2008 misforst mig ikke, jeg int. mig selv for teknik. læser på 2det år som maskinmester og får derfor su og den har sku svært nok ved at slå til i forvejen. men når jeg er færdig med skole pjattet skal der også ske en masse på mc fronten, men indtil da holder jeg "lav profil", men ja en power commander og kn kit står også højt på ønske listen. men nye bøger til næste år kommer "desværre" først. lambda sonden røg iøvrigt af da den fik nye potter, og det er vel nok det værste...............

• #11   14. jan 2008 nu vi er ved det,,,,,, hvad står en tur hos mr. dyno i, og får man studie rabat :--)
    desuden alt den snak om optimering, når jeg er færdig blir min mc stald suppleret af en sv1000(tror jeg), så kan jeg køre power maskine og hygge maskine når jeg vil....

• #12   14. jan 2008 og mht økonomi.
    selv hvis jeg kunne købe en champaghe pige der var kønnere end min kone, så ville jeg sku stadig "nøjes" med min kone. hehe

• #13   14. jan 2008 Brian:-)

Du var luret *G*

• #14   9. jun 2008 Hej med jer,

Jeg er selv på jagt efter dB killers til V&H cruiserz. Kunne være lækkert om Brian kunne dele erfaringerne han har gjort efter alle disse fine indlæg?

I øvrigt blev der skrevet noget om en "Ågesen", har han mon noget der kan bruges?

mvh - Palle

Kommentér på:
db killers

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce