{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støddæmper Hjælp
  • #3   15. jan 2008 jow. det er rigtig.. men det var bare for at skifte pakninger.. syntes det var lige rigeligt at købe bogen bare lige for det, hvis det var en der lige kunne give en kort forklaring. men tak ellers smiley

  • #4   15. jan 2008 det er aldrig af vejen og anskaffe sig en manual over din cykel. og hvis du først har mod på at skifte de pakninger, er det da helt sikkert at det ikk er sidste gang du roder m cyklen.

    ps. bare af m fjederbenene. (af m hjul, bremser osv først).Bagefter: løsn den øverste store "gevind prop" bolt, (der sidder en fjeder bag den der gir sig lidt, så hold fast:o)) hæld olien ud. vend benet om, ud m bolten i bunden af benet. så skulle den være til at hive fra hinanden. og så gir det sig selv hvordan du skifter pakningen:o)


  • #5   16. jan 2008 kristoffer mangler bare lige at nævne diverse låseringe.. i gaffelbenet, hvor de sidder lige på din ved jeg ikke, det kan du se i en manual smiley

    er gaffelbenet ikke til at få ud, lad være at bruge alt for meget vold, det kan være en låsering du har overset smiley


  • #6   16. jan 2008 Takker.. helt sikkert jeg roder osse selv med den i forvejen .. kommer kun på værksted når den skal trimmes og måles.. men har bare aldrig prøvet at rode med stødæmperene.. skal også ha lavet min styrdæmper.. eller skiftet olie rettere.. det virker ik helt efter hensigten længere.. men tak for hjælpen drenge..

Kommentér på:
Støddæmper Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce