BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.395
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Honda 900 rr Fireblade?? Honda 900 rr Fireblade??

Er der nogen der har lidt forstand på honda??
Historie:
Jeg skal hjælpe min kærestes far med at sælge hans Porsche fra 66. Der er så en der har tilbudt ham nogle forskelliger mc'er i bytte, som han egentlig var interesseret i, men da han ikke kendte så meget til race cykler, ville han lige hører mit råd.

Det er denne cykel:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53648353

Er prisniveuaet rimeligt??
Det skal dog siges vi ikke har set den endnu, vi skal først afsted søndag. Men hvis nogen har erfaring hermed ville det jo være fint. Især hvad man skal holde øje med på sådan en model..
Byd endelig ind :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda 900 rr Fireblade??
  • #1   2. feb 2008 hej..vil sarte med at sige at cbr 900rr er en super cykel(har selv haft en magen til)den har ry for at have en rigtig stærk motor og ellers godt skruet sammen det jeg ville kigge efter er hvor meget der har været skruet på cyklen slitage og sån alm ting 50000 km er i mine øjne meget for en mc især i de forkerte hænder..har tjekket priser og mener man kan finde samme model med noget færre km og måske endda et år eller to nyere til ca samme pris...men skulle jeg ud og købe cykkel i denne kategori og pris ville jeg nok kaste et blik på yammaha r1 de kom i 98 og mener at man her får en cykel der er meget mere up to date både mht effekt vægt og køre egenskaber men måske ikk så finpudset som hondaen men har set fine eksemplarer fra omk 90000 men det er jo igen hvad man går efter jeg ville vælge r1 for race men honda for kvalitet mvh jan j og held og lykke med jeres søgen

• #2   2. feb 2008 Vil sige at fejebladet er ca 10-15 k. for dyrt.. taget årgang og km i betragtning

• #3   2. feb 2008 firebladen er en super cykel har selv haft en årg 92 den har der aldrig været problemer med og jeg har en kammarat der har en årg 94 der har kørt over 100,000 km uden problemer bare man holder den godt

• #4   2. feb 2008 Jeg takker for indsatsen :o) Vi skal op og se på den i morgen. Men nu har jeg ihvertfald lidt viden i baghånden..

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #5   4. feb 2008 Sjovt så mange MC'er der er kørt af kvinder ?!?

• #6   5. feb 2008 Ja jeg vil også sige..

Jeg har selv købt en 1997´ Yamaha YZF1000R står som ny kørt ca. 42.000km og den kostede ca. 70kg med afgift... den kom fra tyskland. ??

billeder af MC under min profil

Kommentér på:
Honda 900 rr Fireblade??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce