4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Klubaktivitet for sig Tøffedyr for sig Klubaktivitet for sig Tøffedyr for sig
Der har som set været en del diskussion omkring dannelsen af en lille klub i det vestjyske. Jeg mener nu, at alle nødder i denne sammenhæng er knækket. Jeg fjerne er et par diskussionstråde, og Flemming J fjerner en protestgruppe. Dette ikke for at censurere, men mon ikke vi alle har behov for at kigge fremad mod den sæson, der stater liger om lidt.
<b>Fuel-4-life skriver følgende:</b>
<i>Vi laver en lille "Klub" "CLUBMEMBERS" med et lille logo, der SLET ikke er i forbindelse med vores Tøffelogo. Helt seperat!
Vi er Tøffedyr som altid, blot med vores eget lille "side-geshäft" *G*
På den måde er ALT helt skilt ad, som jeg lagde ud med. Alle burde være glade?
I vores lille klub, vil vi altid skille tingene ad, så andre Tøffedyrene ikke kan føle sig trådt over tæerne.</i>
Efterfølgende detaljer vil komme i denne tråd!
mvh
Knud
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 840
Og kan kun sige at jeg efter snak med Nygaard og Knud er helt beroliget, og ser den nye klub som alle andre klubber.
Måske med døren lidt ekstra åben for tøffere men ellers ingen forskel.
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
Vi er alle 3 Tøffedyr, og nyder som alle andre det uforpligtende i det. Vi ville gerne have lavet vores små traditioner omkring skuret, uden at skulle kalde os noget andet end Tøffedyr.
Folket (andre Tøffedyr) har nu talt, og vi kan godt se at der er flere der ikke ønsker hvad vi gerne ville. Vi ønsker på ingen måde at træde nogen over tæerne med dette initiativ og skal man starte noget som dette, skal det ske i god ånd..
Derfor:
Vi har valgt helt at holde ALT hvad der har med Tøffedyr at gøre, ude af vores initiativ. Vi laver en lille klub i skuret med sit eget logo og eget navn.
Vores ellers vedtagede reglement bliver sat i rullestol til pension og kørt i ligbrænderen, så et nyt kan dannes.
(Argh.. Så er det NY gernalforsamling!? -Min krop kan ikke tåle alt det øl) *G*
Vi beklager alt den "forvirring" og diskution det har været oplæg til. Det har aldig været vores mening.
Vi ses (forhåbentligt) derude...
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
Nu skal vi hygge og kører ged.... Jeg har lavet en aftale med ham oppe på øverste, -så vi får godt sommervejr i år.....
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Kenn>> sgu da rart med en mand der har forbindelserne i orden ,- det kan vi andre så lukrere på i den kommende sæson..
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Held og lykke med projektet
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
PS - Tak for din kommentar på 'profilen'..:-))
Klubaktivitet for sig Tøffedyr for sig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside