Suzuki GSX 600 F `92 {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er nybegynder, og skal igang med kortet omkring marts.
Jeg har fundet en Cykel, som jeg lige hurtigt vil have jeres vurdering af.
Det er som overskriften lyder en Suzuki GSX 600 F fra 92´ Importeret i 02, fra tyskland (mener jeg).
Den har kørt 46.000km.
Den blev købt ved forhandler i Oktober `07. Så der er stadig en for for garenti på den.
Der er 3 billeder af den her (klik på dem for at forstørre)
(link fjernet)
Den er omlakkeret, men ved ikke hvornår. Men den står som billederne viser, pisse flot.
Ingen rider/skrammer i lakken.
Fælgene er som nye, ingen ir eller andet som ikke skal være der.
Alt i alt, er den stort set som den skal være. Jeg har hørt den igang, og kørt en meget kort tur på den. Der er ingen mislyde overhovedet. Så det er jo også som det skal være..
Jeg har fået en pris kastet i hovedet, som lyder på 38.000,- som den står (med plader) Det syns jeg selv lyder meget billigt, når man kigger rundt på Bilbasen, DBA osv..
Hvad siger ?
Go begynder maskine ?
Den er i hvert fald lækker
hehe
Mvh Morten
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 114
jeg har selv haft sådan en maskine ja det er en fin begynder maskine den kan det hele
prisen kan jeg ik udtale mig om har ingen kenskab til hva sådan en skal koste men held og lykke med den hvis du køber
lars roskilde
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 27
Jeg havde tænkt på noget i retninge af Lazer, eller Aprokovic ?
Skal man bare ringe til en tilfældig forhandler og høre hvad han kan skaffe til sådan en cykel ?
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
held og lykke.
jan 2008
Jeg bor 60km fra den nærmeste motorvej, så det bliver nok desværre ik tilfældet. Men jeg vil helt klart tage den lange tur til overvejelse. om ik andet kan jeg få en anden til at køre, så jeg bare hopper bagpå
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
Men held og lykke med købet..
Mvh Casper...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 19
Du skal være opmærksom på motorlyden, for de kører med kæde træk til knasten. og kædestrammeren, har det med at blive slap også lyder det som om der er kastet en pose skruer i maskinen. og det er DYRT...
Så husk at kontroller den ordentligt, eventuelt tage ne med der har erfaring, for man nemt bliver blind ;o)..
Hilsen Kasper,,
jan 2008
Kristian, tak for linket, det er nok det mest brugbare link jeg har set indtil videre
Kasper R: Tak for rådet, men som skrevet har jeg hørt den igang, og været på en kort tur.. Der lagde jeg ikke mærke til nogen speciel mislyd fra motoren.. Men er det en meget merkant lyd ? Altså en lyd, der næsten ik er til at tage fejl af ?
Mvh.
jan 2008
Tak for info
Mvh
okt 2007
Men hvordan med service?? Havde du oplysninger på det??
MVH kasper..
jan 2008
okt 2007
Held og lykke med det..
jan 2008
Men ham den står ved er en kollega jeg stoler 100% på..
Han er 35 og har kørt MC i de 15 af dem.. så han ved en hel del om dem.
Jeg selv, er lidt en newbie på det område. Såå derfor søger jeg så meget hjælp som muligt
Men som skrevet, er der stadig 3 måneders forhandler garenti tilbage.. Men der er mange der skriver at den garenti er lige til at stikke op i ***** ? Nu kender jeg ik til deres politik omkring garenti sager, men der må da være nogle love inden for sådan noget, som der er med alt andet ?
Suzuki GSX 600 F `92
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside