{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

Suzuki GSX 600 F `92 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er nybegynder, og skal igang med kortet omkring marts.

Jeg har fundet en Cykel, som jeg lige hurtigt vil have jeres vurdering af.

Det er som overskriften lyder en Suzuki GSX 600 F fra 92´ Importeret i 02, fra tyskland (mener jeg).
Den har kørt 46.000km.
Den blev købt ved forhandler i Oktober `07. Så der er stadig en for for garenti på den.

Der er 3 billeder af den her (klik på dem for at forstørre)
(link fjernet)

Den er omlakkeret, men ved ikke hvornår. Men den står som billederne viser, pisse flot.
Ingen rider/skrammer i lakken.
Fælgene er som nye, ingen ir eller andet som ikke skal være der.
Alt i alt, er den stort set som den skal være. Jeg har hørt den igang, og kørt en meget kort tur på den. Der er ingen mislyde overhovedet. Så det er jo også som det skal være..

Jeg har fået en pris kastet i hovedet, som lyder på 38.000,- som den står (med plader) Det syns jeg selv lyder meget billigt, når man kigger rundt på Bilbasen, DBA osv..

Hvad siger ?
Go begynder maskine ?

Den er i hvert fald lækker smiley hehe

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX 600 F `92
  • #1   3. feb 2008 hej morten
    jeg har selv haft sådan en maskine ja det er en fin begynder maskine den kan det hele
    prisen kan jeg ik udtale mig om har ingen kenskab til hva sådan en skal koste men held og lykke med den hvis du køber

lars roskilde

• #2   3. feb 2008 En lille tilføjelse: Nogen der kan hjælpe mig med at finde en udstødning til den ? Syns jeg har været 700 sider igennem, uden at finde noget som kunne passe på den ?

Jeg havde tænkt på noget i retninge af Lazer, eller Aprokovic ?

Skal man bare ringe til en tilfældig forhandler og høre hvad han kan skaffe til sådan en cykel ?

• #3   3. feb 2008 Det lyder sgu da meget godt. jeg aner ikke noget om priser, men jeg er blevet klogere på at købe en brugt maskine. Hvis du kan, sørg for at få en servicebog med fra den forrige ejer, hvor der står det vigtigste historie. Og hvis det er muligt få en kyndig med ud at se den. Óg kør en længere tur på den, gerne på motorvej så du kan mærke om der er slinger i valsen smiley og altså først når du har kørekort smiley
    held og lykke.

• #4   3. feb 2008 Jens Nord: Den skal købes inden jeg kommer for godt igang med kortet smiley så der er lidt tid til at lave en smule små justeringer, bla bagenden skal bygges lidt om på den.

Jeg bor 60km fra den nærmeste motorvej, så det bliver nok desværre ik tilfældet. Men jeg vil helt klart tage den lange tur til overvejelse. om ik andet kan jeg få en anden til at køre, så jeg bare hopper bagpå smiley

• #6   3. feb 2008 Prisen lyder ikke helt forkert men se da stadig om du ikke kan presse ham et par tusser der er jo mange cykler rundt omkring...

Men held og lykke med købet..

Mvh Casper...

• #8   4. feb 2008 Hej Morten, min pap bror kigger på en magen til, fra 93 der har kørt 86000km, og den står til 30000,- så prisen lyder fin fin.

Du skal være opmærksom på motorlyden, for de kører med kæde træk til knasten. og kædestrammeren, har det med at blive slap også lyder det som om der er kastet en pose skruer i maskinen. og det er DYRT...
    Så husk at kontroller den ordentligt, eventuelt tage ne med der har erfaring, for man nemt bliver blind ;o)..
    Hilsen Kasper,,

• #9   4. feb 2008 Tak til jer alle for svarene. smiley

Kristian, tak for linket, det er nok det mest brugbare link jeg har set indtil videre smiley

Kasper R: Tak for rådet, men som skrevet har jeg hørt den igang, og været på en kort tur.. Der lagde jeg ikke mærke til nogen speciel mislyd fra motoren.. Men er det en meget merkant lyd ? Altså en lyd, der næsten ik er til at tage fejl af ?

Mvh.

• #10   4. feb 2008 Jesper L: Okay, så larmer den ikke i kæden.. smiley

Tak for info smiley

Mvh

• #11   5. feb 2008 Det er den kæde der er inde i motren.. som driver knastakslen, og der ved ventilerne. Og det lyder helt forfærdeligt hvis det ikke er rigtigt..

Men hvordan med service?? Havde du oplysninger på det??
    MVH kasper..

• #12   5. feb 2008 Kasper R: Nej ikke endnu. desværre.. Men kan da lige prøve at skrive til ham, den står ved..

• #13   6. feb 2008 ja for det er jo dig der skal stå med eventuelle fejl. så bare sørg for at du har ryggen fri *S*

Held og lykke med det..

• #14   6. feb 2008 Der er så vidt han ved ingen service bog på den..

Men ham den står ved er en kollega jeg stoler 100% på..
    Han er 35 og har kørt MC i de 15 af dem.. så han ved en hel del om dem. smiley

Jeg selv, er lidt en newbie på det område. Såå derfor søger jeg så meget hjælp som muligt smiley også udover min kollega´s erfaring og råd..

Men som skrevet, er der stadig 3 måneders forhandler garenti tilbage.. Men der er mange der skriver at den garenti er lige til at stikke op i ***** ? Nu kender jeg ik til deres politik omkring garenti sager, men der må da være nogle love inden for sådan noget, som der er med alt andet ?

Kommentér på:
Suzuki GSX 600 F `92

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce