{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

Suzuki GSX 600 F `92 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er nybegynder, og skal igang med kortet omkring marts.

Jeg har fundet en Cykel, som jeg lige hurtigt vil have jeres vurdering af.

Det er som overskriften lyder en Suzuki GSX 600 F fra 92´ Importeret i 02, fra tyskland (mener jeg).
Den har kørt 46.000km.
Den blev købt ved forhandler i Oktober `07. Så der er stadig en for for garenti på den.

Der er 3 billeder af den her (klik på dem for at forstørre)
(link fjernet)

Den er omlakkeret, men ved ikke hvornår. Men den står som billederne viser, pisse flot.
Ingen rider/skrammer i lakken.
Fælgene er som nye, ingen ir eller andet som ikke skal være der.
Alt i alt, er den stort set som den skal være. Jeg har hørt den igang, og kørt en meget kort tur på den. Der er ingen mislyde overhovedet. Så det er jo også som det skal være..

Jeg har fået en pris kastet i hovedet, som lyder på 38.000,- som den står (med plader) Det syns jeg selv lyder meget billigt, når man kigger rundt på Bilbasen, DBA osv..

Hvad siger ?
Go begynder maskine ?

Den er i hvert fald lækker smiley hehe

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX 600 F `92
  • #1   3. feb 2008 hej morten
    jeg har selv haft sådan en maskine ja det er en fin begynder maskine den kan det hele