GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvilken af disse hjelme?? Hvilken af disse hjelme??

Jeg har skadet min hjelm og overvejer at skifte til en af disse:

1. AGV Ti-Tech http://shop.strato.de/WebRoot/Store6/Shops/10207048/Products/34311-3093372/agv-titech-dart-blue.jpg

2. Arai RX-7 Corsair Nicky Replica
(link fjernet)

3. Arai RX-7 Corsair Hayden Limited
http://shop.strato.de/WebRoot/Store6/Shops/10207048/Products/34311-3029956/34311-3029956.jpg

4. Shoei X-Spirit Lawson TC-1
(link fjernet)

5. SHOEI X-Spirit Norick TC-2
http://shop.strato.de/WebRoot/Store6/Shops/10207048/Products/34311-2249996/shoei-x-spirit-norick-tc2.jpg

Hvilken én ville i vælge?? Skal jo helst passe til min blå/hvide dragt og min gixxer i blå/hvid k7

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken af disse hjelme??
  • #2   4. feb 2008 Har set den, men det er ikke lige mig....

• #3   4. feb 2008 Shoei Lawson modellen er sgu meget kool

• #5   4. feb 2008 efter min mening skulle du finde en hvor der sidder et stofstykke, lige under hagen, ved jeg nogle HJC hjelme har, dejligt at hjelmen virker helt lufttæt(efter min mening)

• #7   4. feb 2008 Man finder kun ud af det ved at prøve dem, for der er en verden til forskel på de hjelme. Jeg bruger selv Arai, kan ikk få andre til at sidde som den på mit hoved:-D

• #8   4. feb 2008 cool, så står min stemme på en af de to shoei ! smiley

• #9   4. feb 2008 Udover udseende, så vælg først og fremmest den der passer på toppen af kroppen og som evt. har noget ekstra fornemt at nævne om sin sikkerhed. Jeg ved at Caberg har lavet en hjelm med indbygget solbrille. Den er utrolig lækker og kan anbefales

• #10   5. feb 2008 den som passer bedst til dit hoved, anden er nonsens at købe. Hvad hjælper det med en fed hjelm som ikke passer den dag man falder af, så man kommer til skade. Een af mine kammerater var tæt på at miste synes på det ene øje da han væltede, bare pga hans hjelm efterhånden var ved at være slidt, og blev trykket nede på hans øje.

• #11   7. feb 2008 Jeg synes den AGV Ti-Tech passer bedst til din kværn.
    Men det er jo bare min mening. Men selvfølgelig skal du også have en hjelm der passer til krydderbollen !!!

• #12   10. feb 2008 Står også i hjelme overvejelser.. Hvis man ikke når at komme på denne weekends messe, er der så en forhandler her i midtjylland der kan anbefales man kigger forbi?

En der har et specielt stort udvalg af hjelme og dragter.. Er en stor knægt, ved ikke om jeg skal forvente det kommer til at give nogle udfordringer?

195 høj, 105 kg.

• #13   10. feb 2008 Står også i hjelme overvejelser.. Hvis man ikke når at komme på denne weekends messe, er der så en forhandler her i midtjylland der kan anbefales man kigger forbi?

En der har et specielt stort udvalg af hjelme og dragter.. Er en stor knægt, ved ikke om jeg skal forvente det kommer til at give nogle udfordringer?

195 høj, 105 kg.

Kommentér på:
Hvilken af disse hjelme??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce