{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Ovenpå messen.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Var til messe i Herning igår lørdag, sammen med kæresten. Vi syntes begge det var en god messe, med god repræsentation fra alle nicher.

Fik endda prakket mig selv en ny jakke på smiley

MEN syntes det var lidt ringe, at der kun var meget lidt tribune inde i motard-hallen. Stod man på gulvet ved hegnet, var det kun forreste række der kunne se noget.

Men det er også det eneste kritikpunkt jeg umiddelbart har.

Sikke en masse fede nye modeller.

Vi stod også og så modeshowet. En ting der liiige sprang i øjnene var brugen af stilletter, når modellerne kom ind med MC-dragt på. Ved godt det er modeller og det skal se frækt ud, men det så sgu lidt forkert ud i mine øjne.

Hvad syntes I andre om messen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ovenpå messen..
  • #1   10. feb 2008 Hej Anders

    Skal lige sige, at dette var min første MC-messe. Sjovt nok, så var det ved en af de rodede, uorganiserede og "tarvelige" smiley standere (en norsk en af slagsen) jeg fandt min jakke.

    Jeg ved ikke hvor mange mennesker der var om fredagen, men om lørdagen skulle vi næsten bokse os frem til tider. Men that's the name og the game GG

    Jesper


  • #2   10. feb 2008 Messen som sådan var da okay... men der manglede godt nok lige lidt oplysning om at man skulle beholde sin billet hvis man ville se supermotard.. for hvis man først havde været derinde skulle man vise sin billet igen for og komme tilbage ind i hallen til messen... og det er fint nok, hvis man var klar over det... ellers spiller det minus...!!

  • #3   10. feb 2008 Hej Michael

    Vi havde den samme oplevelse. Vagterne måtte flytte sig, så vi kunne komme ud. 2 minutter efter kom vi tilbage og skulle ind igen. Selvom de kunne kende os (så dårlig kan en korttidshukkommelse umulig være), skulle vi vise billet. Meget overraskende og ret utjekket at indrette en messe på den måde.

    Det burde klart have fremgået ved indgangen.


  • #4   10. feb 2008 Messen var fin, så fakisk mange kendte ansigter.
    Men hvor dælen var ktm? det var godt nok usselt at de ikke var der...

    Vi blev så og så supercross, hold kæft en gang lort, det tænder mig SLET ikke at se nogle ungdomsrockere knalde rundt på en bane af jord!


  • #8   10. feb 2008 Jeg var deroppe lørdag. Jeg sys ikke det var såå fedt. Det var fedt nok at se de nye mc modeller live, men på udstyrs-siden haltede det gevaldigt.
    Modeshowet var også en del forsinket, så det gad vi ikek vente på og se -

    - iøvrigt, hvis jeg havde været fyr, havde jeg sku været ret skuffet over promotion pigerne smiley
    Måske det er fordi suzuki har sat prisen på deres nye modeller ned, så skal der spares andre steder --og det blev så bla på stndarten af ders promotion piger smiley !

    Men ellers en hyggelig tur/dag, der er da en masse fede veje der-op af, så nu må det gerne snart blive første marts, så man kan komme ud på vejene ! smiley



Kommentér på:
Ovenpå messen..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce