{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Køretur imorgen til arbejde fra sæby:( {{forumTopicSubject}}

Ja... Det er vel nok desværre ikke mulighed for at køre imorgen på job, men vil sku så gerne, men de lover jo sne og byger og torden... Mon ikke bare jeg skulle lade den stå hjemme og vente til det bliver noget bedre vejr?

På hvilket tidspunkt "tør" i sætte jer op på cyklen? Håbede bare på bedre vejr.. Men snakker vi over 10 grader før det er forsvareligt? Er jo ret uerfaren, så vil ikke risikere noget, det klart..

Mvh. Renè... Med en trang til at køre SNAREST... :D.... heeelp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køretur imorgen til arbejde fra sæby:(
  • #1   4. mar 2008 kan du skrive over msn nu eller noget?... vil så gerne afsted på den nu, men kig lige enagng på DMI og se vejret imorgen. ser ikke lovende ud. ståt op kl. 6 for at kigge hvordan det ser ud, men de lover jo sne delvise steder.. Men hvis du mener jeg kan køre i sne 0.5 mm ca gennem dagen og endda måske ikke lige der hvor jeg sal køre, så er det jo godt nok???

• #2   4. mar 2008 Håber på hurtigt svar.. og vil selvfølgelig køre efter forholdene...

De nævner bare ikke noget om "glat vejr"...!!!!!

Kig også den private vejrstation, der siger de der kommer "godt vejr", altså rimelig sol, er ret meget i tvivl nu...

• #3   4. mar 2008 Ja vil heller ikke hvis det sner.. men det kan være det først er i løbet af dagen, eftermiddag ca.. men måske det er væk om aftenene?.. dunno.. skal først køre hjem fra arbejde mellem 20-22..

• #4   4. mar 2008 grundet jeg gerne vil køre nu, er også at bussen ikke lige passer efter efter hva jeg skal på hjemturen.. , men jeg kan vel lade den srå et "sikkert sted" indtil næste dag?? tror du ik..? hvis det nu skulle være dårligt vejr på hjemturen sevlfølgelig..

• #5   4. mar 2008 Tja... Nu må vi se. Skal bare ha fundet den rette P-plads hvis det skulle blive dårligt vejr inden jegg tager hjem igen... ;)... selvom det nok bliver svært...!

Men nu har du jo også meget erfaring med mc-kørsel , det er jo så minusset ved mig..

• #6   4. mar 2008 Håber bare på det bedste vejr og at DMI tager heeelt fejl, (hvilket nok ikke er tilfældet desværre),,,

• #7   4. mar 2008 Ja du har ret... Må se om jeg ikke kan klare den..

Men hvis der er nogen der står tidligt op og ser dette emnu, må i gerne skrive og give svar på tiltale...

Og mange tak for svarene Rune.. smiley

• #8   4. mar 2008 skal jeg gøre... gonat.. smiley

• #9   4. mar 2008 Du kan roligt tage cyklen, bare du slapper af i svingene

• #10   4. mar 2008 Hej Rene
    Nu er det jo svært at vejlede dig da der jo er store lokale udsving... men hold øje med DMI og brug din sunde fornuft. Hvis jeg var rimelig grøn på mc ville jeg vente til er med garnti ikke faldt sne eller meget lave temperaturer, men sådan er vi jo så forskellig.
    Min egen lille mc er ikke kommet ud endnu - da jeg ikke vil kører på den når der er saltet og lignende.
    Tjek DMI - kig ud på de parkede biler - og brug derefter din sunde fornuft - og hvis den siger du skal tage mc'en så husk at kører efter forholdende og rolig med gassen og brems ned i roligt tempo...
    God tur hvis du tager cyklen....

• #11   4. mar 2008 vi var ude og køre en masse i søndags der var det tørt og 10 grader....det var deeeeejligt men dækkene bliver aldrig varme og den fedter en del rundt så det kan godt lade sig gøre men man skal tænke sig om og holde en del igen....

• #12   5. mar 2008 Venter til der er over 10 grader varmt..

Tak for svarene Vibeke og Henrik...:) Så er jeg det klogere...

• #13   8. mar 2008 Kom sku på den idag pga. bilen havde et fladt dæk.. øv øv.. Men he, det var jo en fordel alligevel... Sku godt jevr på disse kanter.. SUPER smiley

• #14   9. mar 2008 Ud og køre igen imorgen... smiley

Weeee......

Kommentér på:
Køretur imorgen til arbejde fra sæby:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce