TM Racing crosser ;) TM Racing crosser ;)
Synes i de er noget værd?? Altså min kører SYGT godt... og er mega behagelig.. og vejer ikke en skid... den ligger mega godt i sving osv.... men snakkede med en Suzuki forhandler her forleden og da jeg sagde jeg havde en TM sagde han at det er noget værer lort...
altså min svogers bedste veninde (er selvfølgelig min søster i følge hende selv ;D ;D ;D, men nej), har en butik sammen med sin mand hvor de forhandler TM'ere og han siger (selvfølgelig) at det er et Udemærket mærke der er lige så godt som alle de andre... og i visse tilfælde bedre.. da den er lavet i Italy
¨
Men hvad er jeres mening, det er jo jer der er Prof (fedte fedte)
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 20
Ham jeg handler ved kører og sælger TM, og de 2 han har haft kører kanon godt !
Så de vil snart komme med er jeg sikker på
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 34 Svar: 61
Tobias?
Har alle de andre mærker ikke også et sortiment inden for fælge, dæmpere og alt i styling, motor osv?
jan 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 139
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 34 Svar: 61
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 20
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 5 Svar: 101
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 9 Svar: 18
men de nye TM ser ud til at kører meget godt.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
jeg vil sige at TM er typisk en meget ustabil maskine, den yder godt, men den har det ligesom med at eksplodere..
ihvertfald 2-taktere.
og det ved fabrikkerne godt.
men deres 4-taktere er rigtigt fede..
en ting der er rigtigt fedt ved TM'erne er at du kan få öhlins dæmpere på standart samt et titaniums udstødnings system.
tommelfinger op for det og så at de yder så meget som de gør
jul 2004
Følger: 22 Følgere: 25 MC-er: 10 Emner: 4 Svar: 36
Jeg har flere venner der køre TM, nogle af dem har haft problemer,
men det skyldes primært de har været nogle "jøl-røve", som ikke har haft ret meget forstand på mekanik.
Andres cykler har kørt hele sæsonen uden problemer.
Men stort set alle mener, at det mærke de nu køre på er det bedste, og sådan vil det altid være.
Jeg er selv KTM freak, og vil aldrig have andet. Men det er jo bare min mening.
Jeg har prøvet flere forskellige TM'ere, og jeg syntes de har en utrolig god geometri. De er mere rummelige at køre på end de fleste japanere. På Suzuki og Honda føler jeg, at man sidder med styret inde i maven, det kan dog ændres med en anden gaffelbro, men alligevel..
TM'eren har som før nævnt også gode dæmpere og bremser som standart, og det trækker jo også i den rigtige retning.
Men hvis du syntes den køre godt, og der ikke er noget der genere dig, er det vel lige meget hvad Suzuki forhandleren syntes om TM.
Det er nok heller ikke for sjov, at en ny 125 Suzuki kan købes for 39.995,- Og tilsvarende TM koster 48.595,-
- Just my fivecents
apr 2006
og netop her kan det jo være din kammeret ikke havde forståede det hele siden der ikke var noget hjælp at hente, for kan fortælle at TM impotøren i dag er en meget kompotent herre, og løber ikke fra hans ansvar det er jeg temmelig sikker på, der er en grund til at folk har uheld med enten det ene eller andet derfor skifter mange mårke det ene år efter det andet, istedet for at anlysere hvad der gik galt!!!!!
apr 2006
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 9 Svar: 18
han er under uddannelse som automekanikker, så helt uviden er han ikke, det var meget tæt på de trak forhandleren i retten, men det ville vist blive for dyrt. han er typen der ikke køre den vildt ud i gearene.
men nok om det, har også set yamaha, honda, suzuki sige bang i motoren, men jeg har altid kørt yamaha uden nogen alvorlige problemer, så det er nok mest en smagssag.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
Du ved da ingen ting om hvordan de italienske enginøre har designet deres cylendere og hvilket materiale de præsist har brugt.
hvis TM har haft uheld med at sende en cylender på markedet der er dårligt støbt. så er det da fuldstædigt rigtigt hvad jeg siger.
så må de få rettet det hurtigst muligt. hvis de altså vil have deres 2-taktere solgt.
Jeg har slet ikke sagt at det kunne have noget at gøre med de mennesker der servicere maskinerne.
Jeg har ikke engang tilladt mig at se ned på nogle af fabrikanterne.
jeg har en fin 125'er den har kørt strålene fra start til nu uden problemer, her efter snart 90 timer.
Måske skulle jeg have uddybet at det var TMs totakters cylender der var sprang i luften,
men jeg vil påstå at den lektion ville være spild af tid for mit vekomne.
apr 2006
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 8
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 23
TM Racing crosser ;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside