GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dæktryk Dæktryk

Jeg har normalt kørt med dæktrykkene (for) 28 (bag) 32. Har prøvet at køre med hårdere dæktryk, men så var der en øget tendens til udskridning på vej ud af sving.

Men nu var jeg så på motorvej forleden, hvilket jeg faktisk ikke en gang har været på den før. Over 130 km/t begyndte der at være nogle rimelig kraftige rystelser i styret. Hos Brdr. Sejr siger de at det enten kan være for lavt dæktryk, som de siger skal være på (for) 33 (bag) 36, eller mit dæk den er gal med.

Nu har jeg tænkt mig at prøve det højere dæktryk senere i dag, men er jo lidt bekymret for det med udskridninger. Derfor er jeg lidt interesseret i at høre med hvilke dæktryk I andre kører?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæktryk
  • #1   10. mar 2008 Med 28/32 har jeg heller ingen problemer med udskridning, der er det blot fronten der ryster kraftigt ved 130+. Jeg prøver lige en tur med 28/34, og hvis problemet stadig er der, må de have den ind. Kan jo også være dækket eller forgaflerne der er problemet formoder jeg.

• #3   10. mar 2008 Mark D, Ja, det kan jo tænkes. Det er squ lidt trættende her når sæsonen lige er begyndt.

• #5   10. mar 2008 Dæktryksændring hjalp intet nej. 28/34 fungerede dog fint uden udskridninger, og når nu 36 på bagdækket som som kørsel ved høj hastighed, vil jeg fortsætte med de 34 her.

Jeg kunne dog ikke finde nogle blyvægte ved forhjulet som jeg kunne på baghjulet, så en tid hos Brdr. Sejr er booket. Fik også at vide i dag at min bremselygte ikke lyser når jeg bremser med forbremsen, så, igen igen, men så burde den også være ok bagefter.

• #7   13. mar 2008 Mark D, Hah, ja så kan der vist ikke findes flere skavanker på den smiley

Kommentér på:
Dæktryk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce