BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  miniblink?
  • #1   12. mar 2008 måske længden på dem, ellers ikke.

• #2   12. mar 2008 Hvor fra ved vi at det så også er en Gs 500 e du har ikkeoprettet en mc endnu..

Jeg ved at det er yderst vigtigt at modstanden i pære er rigtigt..

• #3   12. mar 2008 fordi jeg købte min GS500e i efteråret 2007.
    har bare ikke fået taget nogle fede billeder endnu smiley de skal jo være super fede.. ikke et eller andet skramlet tis. hehe det er jo et galleri

men hvordan finder jeg frem til nogle som passer min?

nogler erfaringer???

• #4   12. mar 2008 ganske enkelt du tager de pære der sidder i nu, og så ser du hvor mange volt de er på.. samme antal volt skal de nye også have.. (altså pæren).

Havde selv problem da jeg havde skiftet til mindre mini blink.. mine pære er 21,6 Watt..oki

• #5   12. mar 2008 okay. tak smiley

• #6   13. mar 2008 sorry, fejl fra min side...

Jeg blander volt og watt sammen. det er en fejl..
    Mine pære er på 21,6 watt(hver pære) ellers vil de ikke blinke rigtigt.. Nu er det også en gammel cykel jeg har. har prøvet med nogle på 18 watt. så blinker de for hurtigt..
    Og jeg har prøvet med forskellige ny typer blink relæer. men uden held..
    Har også i denne forbindelse konstateret at der skal være noget gummi som aflastning, ellers kan du pga. rystelser skifte pære en gang om ugen... og siger lige at 21,6 watt ikke er helt billige, da det ikke er en standart pære..

Godt folk er så kvikke..

• #7   13. mar 2008 Nej det vil den faktisk ikke, og kan faktisk ikke finde ud af hvorfor den ikke vil blinke med standart pære.. sætter jeg 18 watt i blinker den fint ( bare for hurtigt) sætter jeg så 21,6 watt i blinker den fint..
    Jeg har fundet en original håndværksbog som jeg bare skal have hentet. den må kunne give et overblik over ledningsnettet.. der må være en forklaring på hvorfor.. den ikke længere vil blinke med originale 21 watt pære..

• #8   13. mar 2008 Jan K> jeg har prøvet med 2 standart blinkrelæ, de er standart og passer til flere modeller, og koster så hellere ikke så meget, men så blinker de slet ikke? kan hører relæ klikke men pærer blinker ikke.. det er derfor jeg må have fat i den håndbog. der må være nogen der har lavet rav i den et sted i lednings-nettet..
    ( måske mig selv)

• #9   13. mar 2008 okay.. jeg finder nogle mini blik. med 21 watt.

og jeg tager billeder af min cykel i efter middag eller i morgen, hvor solen skinder.. de skal jo lige være flotte ikke??

• #10   13. mar 2008 Det er helt ok.. vil gerne se din fine mc. om der er sol på eller ej,, mange mener bare at 5 billeder er minimum. det noget fis, bare de er rimelig tydelige, jeg har da inde billeder på min profil..

Kommentér på:
miniblink?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce