Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
3.193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

godkendelse af veste ? godkendelse af veste ?

Hej smiley

Er der nogen der har kendskab til hvordan det foregår med godkendelse af veste ?

jeg har hørt om noget der hedder bikerfonden.........
men hvad er det for noget, er det dem som skal godkende veste ?

Og hvordan gør man.........

Mvh. Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godkendelse af veste ?
  • #2   16. mar 2008 ved ikke om der er nogen der ville føle sig fornærmet over vores logo...
    det kan ses på min profil, jeg ville da meget gerne høre folks mening om det......

• #3   16. mar 2008 jeg køre selv i mærke klub og så vidt jeg ved handler det som bornevill skriver primært om mærker hvor der er over og underbue osv så et alm mærke som ikke er lig "de mere etableret mærke klubbers" skulle der ikke være noget galt men det skader jo ikke at smide en mail eller ringe til en af klubberne for at høre... eller skriv til scanbike og smid et indlæg. .

• #4   16. mar 2008 ud over det syntes jeg at det er et fint mærke .. dog kan man diskutere navnet he he men fint fundet på og fedt at se at der er nogen der gør noget ud af klub livet..

Jesper MODIG
    Blue Berets Mc Denmark

• #5   16. mar 2008 kenneth H
    Hvis ikke du har kontakt med en af de klubber der er i fonden, kan jeg tage det med hvis du sender det til mig.
    Og smart nok at have det godkendt før i får det syet, det er ærgerlige penge, hvis det støder nogen.
    Hvis i har forhåbninger om at begå jeg i "Biker kredse" er det klogt at gøre !
    Du skal absolut ikke spørge nogen, er en ikke begavet måde at gribe det an på, med mindre det er et tegnet rygmærke direkte på en cowboyvest, eller noget der minder om et motorcykelmærke, og ikke er med buer og Denmark eller Danmark mærke, for er der noget de større klubber ikke har nogen interesse i, så er det at støde Hr. og Fru Danmark/Hansen og angribe dem med bål og brand, bare fordi der er en farve der går igen i et andet mærke, sådan skal det ikke tolkes.
    Jeg tjekker lige jeres mærke ud, og sender en PM senest i morgen.

• #6   17. mar 2008 MC giver ingen problemer her hjemme, men i Polen er det vigtigere end centermærket, der er det kun de godkendte der får lov at køre med det.

• #7   18. mar 2008 vi vil hellere end gerne være på den sikre side, så der ikke på noget tidspunkt vil opstå nogle problemer af den ene eller anden art.

så hvis det kan godkendes så er det jo bare det.................
    "Better safe, then sorry"

Mvh. Kenneth

• #8   20. mar 2008 hej på cyklen

tjek lige denne side måske kan du finde dit svar der

(link fjernet)

hilsen mig

• #9   20. mar 2008 Da jeg ikke sidder med ved unions møderne mere, er det afleveret til en der gør, og PM vil blive sendt til dig Kenneth når jeg kender datoen for næste møde.

• #10   21. mar 2008 Din far er klog !

Kommentér på:
godkendelse af veste ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce