{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Bagdæk {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med at finde svaret på følgene:

1: Hvad er det bredeste dæk man kan sætte på org bagfælg? bredde/profil?

2: Kan man købe bagfælge identiske med org. i bredere version? Og i så fald hvor?

Og underforstået med ovenstående spørgsmål er: Skal kunne monteres på standard bagsvinger.

Håber på mange gode svar...

På forhånd tak for hjælpen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagdæk
  • #1   28. mar 2008 jeg har lavet samme tråd i tøffedyrerne på et tidspunkt. skal prøve at se om jeg kan finde det

• #3   21. apr 2008 Så har jeg fundet løsningen på bagdæksmysteriet.. smiley

Cruiserparts.dk har erfaringen og kundskaben til dette problem.. Man kan med en ombygning af den originale fælg uden problemer have et 200 bagdæk på en standard bagsvinger.. Han ændrer offsettet en smule til højre så dækket ikke kommer i ballade med kardanen..

Fælgene som er monteret standard på m800 findes nemlig ikke i andre dimensioner..

Blev sgu så begejstret for de gode nyheder så jeg har bestilt en komplet ombygning af gertrud til vinter... smiley Kæft det bliver godt.. smiley

Kan også klart anbefale ham (cruiserparts.dk) til andre som ku tænke sig en "ONE OFF" cykel.. han har over 20 års erfaring med ombygning af mc. og han går ikke på kompromis med noget mht detaljer o.lign.

• #4   27. maj 2008 hej claus er der en pris på det

• #5   27. maj 2008 hey kim j

Har ikk nogen nøjagtig pris endnu.. hele ombygningen kommer ca til at stå i 30 - 40.000 men så er der også meget andetend baghjulet lavet. Men skal nok vende tilbage med mere info senere..

• Helmut H
    Helmut H Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 2
    #6   18. jun 2008 hej kim
    jeg har sat et 180 bridestone bagdæk på det kan sagtens være der, næste gang kan jeg se kommer der et 190 på, det er der også plads til
    hilsen helmut

• #7   20. jun 2008 Kim J: Nåh ok.. jamen det skal jeg da finde ud af.. Desværre bliver jeg nok nødt til at udskyde ombygningen lidt... Finanserne er sgu lidt knebne for tiden... Men hva hulen.. så er der også bare lidt mere tid til at kæle lidt for detaljerne.. smiley

• #8   7. sep 2008 hej helmut du skriver at dit dæk er et bridgestone findes det i 190 jeg spørger frd at suzuki kke har et dæk den størrelse

Kommentér på:
Bagdæk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce