972 visninger
|
Oprettet:
17. dec 2007 Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 25
300 eller 300 + {{forumTopicSubject}}
Hej Lige et ? vi sad i mc kluben igår over en fadbamse og snakkede der sagde nogle af de kloge hoveder at den nye Hayabusa ikke var så hurtig som de første modeller, da er var lavet ændringer i udstødningen mente de samt at der nok sad en eller anden form for begrænser et sted der gjorde at den ikke kunne rende lige så stærkt som de første. Mit spørgsmål har dette noget på sig , jeg har komplet 4i1 med commander på er der mere at hente ved at pille andre steder , jeg tænker ikke på at tune mere men at fjerne evt begrænsninger hvis de findes og at det giver mening . er der nogen der ved noget ?
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 18
Hvis det skulle ha' interesse kan du læse mere om det her: http://www.hyp4r.com/hayabusa/enhancements.htm
De kan købes her (og sikkert mange andre steder):
(link fjernet)
Med indbygget gear-indikator:
http://www.gi-pro.net/
Håber det besvarede dit spørgsmål.
/bo
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 214
Jeg har læst mig frem til at i 90´erne begyndte 3 Mc fabrikanter incl Suzuki at konkurre om at lave verdens hurtigste MC....
Suzuki Kom så i slut 90´erne med en Bombe Nemlig Hayabusa´en som rundede svimlende 315km/t mener det var deromkring.. der blev derefter lavet en lov om en begrænsning på MAX 300km/t så derfor er Hayabusa´en stadig verdens hurtigste MC... så ja der er noget om det med at de nye modeller er begrænset til 300..
Hayabusa har fået navn efter en Japansk fugl / ørne Art som hedder Hayabusa sjovt nok, som dykker efter sit bytte med 190mph.....
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 333
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 25
Har i forvejen : komplet 4i1, KN og Commander
300 eller 300 +
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside