{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første indlæg.
  • #1   3. apr 2008 Okay =)

    Hvor bor i henne af i Billund & Omegn?

    Jeg bor i billund, nærmere betegnet Tingstedet. =)

    MvH
    Michael


  • #2   3. apr 2008 bor i vorbasse, men arbejder som elektriker i billund!

  • #3   4. apr 2008 Jeg bor i Billund.

  • #4   4. apr 2008 Jeg bor i Vorbasse.. Skal vi snart ud og køre??? smiley


  • #5   4. apr 2008 Du kan tro vi skal køre... Hvis det bare er nogenlunde imorgen tager jeg en LANG tur smiley

  • #6   4. apr 2008 det sku have været godt vejr, idag, og havde satset på at trille, men så f...... regner det sgu! :o(

  • #7   4. apr 2008 AAARH, så fik man sgu lige trillet en tur alligevel, vejret var ikke så slem tsom det så ud til!


  • #8   12. apr 2008 jeg bor i kroager. Er altid klar på en køre tur

  • #9   12. apr 2008 MC kaffeklub og stumpemarked.

    Vesterhede Dream Team Motorcykel kaffeklub.

    Nu er den der.!!!!!!!!
    Det er ikke svalen, viben eller påskeliljen vi snakker om, men årets første kaffeklub i Vesterhede.
    Det betyder, at på trods af vejret, så er det altså ved at være forår.

    Kaffeklubben er et arrangement som ikke kun skal være med til at sætte Vesterhede på landkortet, men som også i høj grad skal være med til at skabe liv, aktivitet og selvfølgelig som det primære, være et sted hvor motorcyklister mødes for at drøfte fælles interesser, har mulighed for at handle med hinanden, eller bytte nyt / brugt udstyr og reservedele.

    Opstart er som tidligere nævnt Søndag d. 14 April fra kl. 14.00 til kl. 18.00

    På grund af det usædvanligt våde forår, står vores lejede jord desværre stadig under vand, og da det jo ikke er ”vandcykler” som i kører rundt på, har vi forlagt den første kaffeklub møde til Vesterhede Stadion, som ligger midt i byen med indkørsel fra Egebjerg Landevej.

    Vi starter op med følgende tiltag.:
    # Ringridning på ATV, hvor der dystes om præmier til de tre bedste.

    # Gummihammerfræs som er tre discipliner: Hammer kast, Motorcykelmotor kast og til slut
    Gummistøvle kast, ligeledes med præmier til de tre bedste.
    Finale fra kl. 17.00 hvor de fem bedste dyster.

    # Mulighed for at sætte nye og brugte motorcykeldele og beklædning til salg på vores hjemmeside, med efterfølgende møde for besigt og handel ved næste kaffemøde.

    Ud over hyggesnak og behagelig samvær, kan der købes kaffe og MC logokage, pølser med brød, samt øl og vand til rimelige priser.

    De efterfølgende kaffemøder afholdes den anden søndag i hver måned fra kl. 14.00 til
    kl. 18.00. Sidste kaffeklub er Søndag d. 14 September.

    Vi glæder os til at se jer på søndag fra kl. 14.00

    Med venlig hilsen
    Vesterhede Dream Team.


  • #10   12. apr 2008 (link fjernet)

  • #11   12. apr 2008 kunne være godt hvis det blev lidt ala carolines, eller søby træf!

  • #12   12. apr 2008 Ja det kunne da være fint..

Kommentér på:
Første indlæg.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce