{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første indlæg.
  • #1   3. apr 2008 Okay =)

    Hvor bor i henne af i Billund & Omegn?

    Jeg bor i billund, nærmere betegnet Tingstedet. =)

    MvH
    Michael


  • #2   3. apr 2008 bor i vorbasse, men arbejder som elektriker i billund!

  • #3   4. apr 2008 Jeg bor i Billund.

  • #4   4. apr 2008 Jeg bor i Vorbasse.. Skal vi snart ud og køre??? smiley


  • #5   4. apr 2008 Du kan tro vi skal køre... Hvis det bare er nogenlunde imorgen tager jeg en LANG tur smiley

  • #6   4. apr 2008 det sku have været godt vejr, idag, og havde satset på at trille, men så f...... regner det sgu! :o(

  • #7   4. apr 2008 AAARH, så fik man sgu lige trillet en tur alligevel, vejret var ikke så slem tsom det så ud til!


  • #8   12. apr 2008 jeg bor i kroager. Er altid klar på en køre tur

  • #9   12. apr 2008 MC kaffeklub og stumpemarked.

    Vesterhede Dream Team Motorcykel kaffeklub.

    Nu er den der.!!!!!!!!
    Det er ikke svalen, viben eller påskeliljen vi snakker om, men årets første kaffeklub i Vesterhede.
    Det betyder, at på trods af vejret, så er det altså ved at være forår.

    Kaffeklubben er et arrangement som ikke kun skal være med til at sætte Vesterhede på landkortet, men som også i høj grad skal være med til at skabe liv, aktivitet og selvfølgelig som det primære, være et sted hvor motorcyklister mødes for at drøfte fælles interesser, har mulighed for at handle med hinanden, eller bytte nyt / brugt udstyr og reservedele.

    Opstart er som tidligere nævnt Søndag d. 14 April fra kl. 14.00 til kl. 18.00