{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salt
  • #1   8. nov 2022 ja, 12-13 grader i dagtimerne. Det må siges at være ganske lunt for årstiden smiley

  • #2   9. nov 2022 Min personlige holdning til emnet "salt" er at det kan bruges til æggemadder, og IKKE noget som MC- folket med deres maskiner kan sjaske rundt i.... smiley

  • #3   18. nov 2022 Varsling om frost i weekenden! Sikkert salt på vej!

    Med at få kørt noget strøm ind på batteriet inden kommunen og regionen ødelægger vejene.

    Men så absolut flot, saltfrit kørevejr i dag her i Nordsjælland. En fornøjelse.
    Mødte een mc.


  • #4   19. nov 2022 Ja har faktisk tænkt på, hvorfor man nærmest pr. automatik bare "SLØSLER" alt det salt ud måske allerede ved 2 -3 +G ., når vi ved at der offentligt skal spares og spares smiley
    Mht. afvikling af trafi kken burde der ikke være noget problem, når det netop jo fremgår i færdselsloven at hastigheden skal afpasses efter forholdene....
    Men et GODT bud kunne være at det sker aht. færdslen fra den kommunale hjemmepleje, som bestemt IKKE kan køre bil eller andet.
    Holdt forleden for ubetinget vigepligt i et T-kryds, hvor jeg var MEGET tæt på at blive "topederet" af et sådant vlldfaren køretøj - MEN ER DER IKKE NOGET MED, AT I DEN KOMMUNALE HJEMMEPLEJE ER DE UNDTAGET FRA BESTEMMELSEN OM AT SKULLE ERHVERVE KØREKORT ? smiley


  • #5   20. nov 2022 Nå, så blev der saltet på vejene i det meste af landet - øv smiley

  • #6   21. nov 2022 Første kommunale saltvogn her i går i Fredensborg kommune. Statsvejene saltet i forgårs. Her til morgen alt badet i hvidt.
    God advent smiley


  • #7   22. nov 2022 #4

    Her kan hjemmeplejen både køre bil og tale i mobil samtidig. Hold øje med hjemmeplejen!
    Og de andre bilisters mobilsnak for den sags skyld.


  • #8   28. nov 2022 En hel uge siden sidste saltvogn! smiley

    Tog chancen. Kunne ikke lade være. 35 km ind på tælleren i 10 sekundmeters vindstyrke. Men man kender vel de farlige steder, hvor sidevinden pludselig kommer farende.
    Betød så, at sidste motorvejsstrækning, måtte udskiftes med almindelig landevej. Turde simpelthen ikke andet. Ubehagelige lufthuller ved Nivåsletten
    Alternativt 70/80 km/t på motorvejen, en hastighed jeg ikke ville prøve med den eftermiddagstrafik!

    God vind derude smiley


  • #9   28. nov 2022 Tog også lige en sidste tur i dag (38 km) her inden vinter opstaldning. Skønt - selv om det var mørkt, køligt og blæsende smiley . Og vejene var dejlig tørre smiley

    Havde ellers tænkt at køre tur i går søndag, men der var vejene våde hele dagen. Og med en salt smag på pegefingeren efter at have berørt den våde asfalt, skulle ikke køres dér smiley


  • #10   29. nov 2022 Sværger også til tørre, knastørre veje.
    Tror dagen i dag, bliver sidste gang, at DMI har det på programmet i den her omgang. smiley


  • #11   30. nov 2022 Sidste tur på sæsonen bliver i dag. Lige knap 14000km bliv det så til i år. Øv, så står man uden fornuftig transport de næste tre måneder, men jeg tænker at kværnen nyder sin slap-af ferie smiley

  • #12   30. nov 2022 # 9

    Øv! Slået med 3 kilometer af 125 ccm mc smiley

    # 11

    Tror også jeg tager en tur i dag. Vejene er til det, så vidt jeg kan se.
    Forresten meget imponerende med 14000 km på en sæson. Plejer kun at ligge på 5000-7000.

    God advent smiley


  • #13   18. dec 2022 Tøvejret nærmer sig! Også regnvejret! Håber snart det bliver muligt, at køre lidt strøm ind på batteriet!

    Gad vide vide, om der over hovedet er liv i det efter lang stilstand?

    Mine gamle batterier holdt snildt 5-6 uger uden kørsel. Noget hård vinter i år.


  • #14   18. dec 2022 Ja vi har godt nok haft meget frostvejr. Min GS'er står stadig og ligner noget der er slæbt gennem en mudderpøl, da jeg ikke har kunne vaske den endnu smiley

    Batteriet har jeg slet ikke set på endnu, men frostvejr og batterier plejer ikke at være en god combo. Normalt plejer jeg bare at afmontere det og så lade det være koblet til vedligeholdelsesladeren hele vinteren smiley


  • #15   27. mar 2023 Øv, saltet her til morgen, nu gik det lige så godt smiley

  • #16   27. mar 2023 Jo, lidt surt; eller helt ærligt: MEGET SURT.. smiley

  • #17   13. apr 2023 Endelig saltfri veje smiley

  • #18   13. apr 2023 Og SOL i sigte.... smiley

Kommentér på:
Salt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce