GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ledningsnet - HJÆÆÆÆÆLP Ledningsnet - HJÆÆÆÆÆLP

Jeg er ved at samle minigixxeren efter en total adskillelse og renovering, men er så stødt på et problem. Fra statoren går der 3 gule ledninger, som skal samles med tilsvarende 3 gule ledninger ved batterikassen. Stikkene er identiske og farven er den samme. Hvordan finder jeg ud af, hvilke der skal kobles sammen. Jeg går ud fra, at det ikke er ligemeget hvilke der kobles sammen. Er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig - please.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledningsnet - HJÆÆÆÆÆLP
  • #1   11. apr 2008 De samles med tre gule leding i ensretteren, ikke? Hvis det er tilfældet, er jeg ret sikker på at det er ligegyldigt hvordan de samles, idet det bare er de tre faser fra generatoren der kommer ud, og de behøver ikke være faserette.

Hygge

• #2   11. apr 2008 Det er helt rigtigt at de alle kommer fra ensretteren, som har 3 gule, en rød og en sort ledning ud. Så vidt jeg kan se af ledningsdiagrammet burde der være forskel på hvordan de forbindes, men det kan sagtens være du har ret. Hvad sker der, hvis de kobles forkert?

• #3   11. apr 2008 De passer sammen i længerne.. altså en kort fra starten skal med en lang til ledningsnettet.. og omvendt.. så har jeg i hvertifald gjordt på min.. men hvad fanden.. den kan jo heller ikke starte smiley men er 100 på det er sådan smiley

• #4   11. apr 2008 Henrik: Det undrer mig lidt at der skulle være forskel, af flere grunde:
    1) Alle ledningerne har samme farve - hvis der var forskel havde Suzuki nok givet dem forskellige farver
    2) Jeg er ret sikker på at ensretteren er helt ligeglad med om ledningerne er faserette eller ej.
    3) Jeg rodede med ensretteren på en Yamaha for et par dage siden, og der var det ligegyldigt hvordan ledningerne blev forbundet.

Hygge

• #5   11. apr 2008 Har lige tjekket manualen, og er nu 100 på at det er ligegyldigt hvordan de seks ens gule ledninger forbindes.

Hygge

• #6   14. apr 2008 Hej Mads. Du har så evig ret. Jeg var lige forbi Motorgaarden i Svenstrup her i fredags, og her sagde de nøjagtigt det samme som dig. Vi ved derfor alle nu, at det er ligemeget hvordan de forbindes. Tusind tak for Jeres hurtige og kompetente tilbagemeldinger. Jeg bliver med al sandsynlighed nødt til at trække på jer igen, da jeg ikke kan få forbundet blæseren til køleren. Jeg syntes ikke rigtigt at der er ledninger, som kan passe - hverken i farver eller stik.

• #7   14. apr 2008 henrik... Det er fordi den skal sammen med et stik som sider bag på den du hælder vand i oppe ved motoren. Der sidder en lille føler bag på og den skal sammen med blæseren. også blæseren til ledningsnettet. du kan altid fange mig på 28 14 36 86 hvis der er noget.. har selv haft problemer med min. kan bare ikke få min ud og køre lige nu.. men smider den til mekanikeren. så kan han lave den smiley

God vind.

Kommentér på:
Ledningsnet - HJÆÆÆÆÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce