{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Ny kobling, svært? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg har fundet ud af at min kobling er død smiley så nu skal jeg altså have den skiftet... Er dette en svær operation? skal jeg bruge noget specielt værktøj eller kan det klares med det normale værktøj?

Og hvilke plader og fjedre ville i købe? Louis, har Lucas koblingsplader og forstærkede fjedre..

Fjedre:
http://www.louis.de/_306a9adf804def55fc3f2b41ea9da39c25/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&MARKEN_ID=15&CCM=4&typ_id=3HE&list_total=68&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10043946

Plader:
http://www.louis.de/_306a9adf804def55fc3f2b41ea9da39c25/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&MARKEN_ID=15&CCM=4&typ_id=3HE&list_total=68&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10043800

Er disse fine nok, og prisen?

Håber i kan hjælpe mig lidt, da jeg ikke rigtig har sååå meget forstand på lige det område...

Mvh Søren P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kobling, svært?
  • #2   17. apr 2008 Super Boxe - det er godt vi har dig smiley Min er ikke med hydraulisk kobling, men det gør det vel ikke vildt meget mere svært?

Jeg har selv lige hældt motorex powersynth 5w40 på den for at se om jeg bare kørte på en forkert olie, men ak nej, det er en ny kobling der skal til smiley

Jeg siger mange tak for links, så er det jo bare at få bestilt og komme igang... Det sker ikke noget ved at jeg kører på den selvom den fedter lidt hvis man giver for meget gas, vel?

• #5   17. apr 2008 Hehe, mange tak Boxe, min haynes ligger nemli hos mine forældre i jyllandet..

Kommentér på:
Ny kobling, svært?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce