1.082 visninger
|
Oprettet:
køretur {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen!
Jeg synes at nu hvor vejret er godt skal vi da ud at køre en lille tur......
Jeg synes at vi skal mødes ved Stryhns kl 13, men andre forslag er velkomne.....
Hilsen Karina, 41675737
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
køretur