{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.675 visninger | Oprettet:

justering af forlygte {{forumTopicSubject}}

Hej

Har det problem at det lange lys på min MC oplyser trækronerne mere end det oplyser vejen foran ved mørkekørsel.
Hvordan justeres det, og hvor meget af kåben skal pilles af for at komme til det?
Kan man evt. pille lygteglasset ud forfra, og juster parabolen der?

Det er en Suzuki GS 500 E med TCP kåbe, hvori de 2 integrerede forlygter sidder.

MC-hilsen Peter
PS. Har kun haft den i 14 dage, så den kommer ind lige så snart jeg får knipset nogle billeder af den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  justering af forlygte
  • #1   29. maj 2008 Jeg har nu pillet den kåbedel af der sidder bag instrumenterne, og kan se at hele lygtehuset består af en stor plastikboks, uden nogle skruer til justerer på. Der er et par huler bag i boksen, men kan ikke finde nogle justeringsstruer der igennem. Så det ser ud til at jeg skal have hele kåbedelen af omkring styret. Kan det være rigtigt?

  • #2   31. maj 2008 Ja, Sten, det fandt jeg ud af efter at have skilt lortet ad og knækket et par plastik skruer. Den kan ikke justeres. Øv øv. Det er kun 2 huller bag i hvorigennem ledningerne går ind, og man kan skifte pære. Man kunne ikke engang skille lygtehuset ad.
    Kan være jeg skal prøve med dit løsningsforslag med et par skiver i toppen, men kiggede godt nok ikke på nærlyset. kan det justeres igennem hullet bag i ?
    Den ligner din forlygte på banditten.


Kommentér på:
justering af forlygte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce