{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyvende sideskjold
  • #1   29. maj 2008 Nope det kender jeg ikke noget til, mine skjold sidder helt perfekt med samtlige originale knopper smiley Men ja jeg får kørt en masse kilometer, NICE!

• #2   29. maj 2008 ......????....du må mangle de sidste heste!! eller køre med kåbe og den slags ufine metoder...he he

..det kan godt være at jeg skal se at få skiftet de gummi-ringe...det blir`lidt for dyrt i maling det her.

• #3   29. maj 2008 Hej Jens...det er godt at høre,tænkte nok at du ville blive glad for den.

Ja det er en kanon maskine og virkelig lækkert at der er så mange fine eksemplare efterhånden...min er ved at trænge til en gang lak og en ompagning men den kører bare SÅ godt.

• #4   30. maj 2008 Hej du gamle, jeg kender alt til det du skriver, har prøvet flere gange og komme med rigtig god fart på og så lige pludselig, så kan man mærke de skide dæksler på sit ben, så det ned i fart og ind til siden, og få lorted på igen, jeg har vendet mig til og lige give den lidt gaffatape, på siden, fordi de er jo meget svære og få fat i, og man gider ikke alt det maling sjov hele tiden vel haha.
    Du kan da roligt kører denne her sæson færdig, også give den en skalle her til vinter, så den kan komme til og se ud som min hahaha, hygge og ha det godt. mvh Jan

• #5   30. maj 2008 Godt Jan ...OLD SVINGER...jeg er ikke den eneste der gir`den gas ...og sjusker med gummiet kan jeg høre..HE HE !!!
    Det kan være at du har ret,med at gemme farveladen til vinter...men det ser sgu lidt sjusket ud.

• #6   30. maj 2008 Hva så Søren....så fik du renset tænderne ved den lejlighed??

• #7   30. maj 2008 ...godt nok.!...så er det jo en nem løsning bare at bønne op til 180km/t

Kommentér på:
Flyvende sideskjold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce