{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Endnu en GOD oplevelse {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag var jeg ude og trille en hyggetur, og ligger på et tidspunkt på Kerteminde-landevejen mod Odense, bag en række biler (måske 4-5 biler) , som efter min smag kørte lige lovlig kedeligt nok ca. 75-80 km/t.

Efter lidt tid bag denne kortege af morfra-billister kommer jeg til et laaangt stykke med 100 % gode oversigtforhold, og jeg vil lige til at lægge an til en rigtig snappy overhaling smiley

Midt i at jeg er ved at geare ned, ruller føreren på den forankørende bil sit vindue ned og lave den velkendte roterende finger i luften. Det ved jeg jo godt hvad betyder så jeg nikker til ham og bliver bagved. Jeg tænker at han måske kender til en fartkontrol længere fremme e.l.

Efter ca. 10 km yderligere kørsel kommer vi til et vejkryds med en venstresvingsbane. Og så kommer årsagen til den venlige billists advarsel frem! En lille patruljevogn havde forputtet sig i rækken af biler foran mig, -så var det også derfor de kørte så langsomt!

Den venlige billist kørte ind i højresvingsbanen, og jeg skulle fortsætte lige ud. Jeg når dog lige at komme op på siden af ham, og gi ham et lille vink og et taksigende nik med hovedet. Han vinker pænt igen og smiler smiley

Sikken en dejlig oplevelse !!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Endnu en GOD oplevelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce