{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste forsikring?
  • #1   2. jun 2008 Forsikring er afhængig af mange ting, bla. postnummer, alder på cykel, alder på ejer, antal år uden skader, andre forsikringer osv. osv..

Derfor er eneste vej at ringe rundt til forsikringsselskaberne.

• #3   2. jun 2008 IF's samarbejde med Suzuki må vidst være de billigste, såfremt du ønsker at have kasko.

Vil du kun have ansvar, er GF vidst de billigste.

• #4   2. jun 2008 ville også checke med if. der er dog en del tilfælde hvor de er dyrere end andre men prøv.. fordelen er at du kommer ind som elitebilist med det samme. men de priser kan jo være dyrere end f.eks. alka. det er så den billigste vi har fundet. der bliver kasko på kawaen til 4300 kr årligt..

• #5   2. jun 2008 hej hej

Mærkeforsikring på suzuki vil jeg tror er det billigste men ellers prøv ETU forsikring. De tog min superbike og lavet det til halv pris af alle andre.. Og det er min første MC.. Dog har jeg haft bil i 5 år og det gjorde at de vil lave den til en god pris.. Hvis du har haft bil eller MC i over 6 år skal du også hører ved thisted amt forsikring...

Held og lykke med det..

• #6   2. jun 2008 Hey Boys & Girls..

Prøv ETU.... Det ligger vidst i næstved..
    det hører inder DAF , Dansk automobil Forbund..

De er RIGTIG RIGTIG billig, kræver dog en alder på min 25, og 2 års ancinitet...

I prisen får man monteret en Traxx Satelit Overvågning af Sin MC...

Giver selv som 27årig og med 5år´s ancinitet omkring 6000kr for min Busa...

• #7   2. jun 2008 Mr. Fear No Less A.K.A .

du har næsten ret.. De er super billige men de ligger i sønderjylland og har arbejdet med transportbrancen i over 25 år og da flere af deres kunder gerne vil have deres private forsikringer samme sted er de begyndt med at llave privat forsikringer.. Jeg bruger dem også og det var det de sagde til mig dengang jeg skifte til dem.. men ja alle sammen de er rigtig billlige..

• #8   2. jun 2008 hehe

Ok mente bare de lå nede omkring næstved men ok My Bad...

Men tjek dem ud.. smiley

• #9   3. jun 2008 gf er bilige vis det er andsvar

• #10   5. jun 2008 må også sige emu er billige! vi skal give 4200 i kasko for kærestens zx9r... halv pris af alle andre.. men en ulempe er at man max må have to køretøjer der, så vi skal lige finde en løsning..

Kommentér på:
Billigste forsikring?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce